دوشنبه، مهر ۰۷، ۱۳۹۳

ریحانه جباری برای اجرای حکم اعدام به زندان گوهردشت منتقل شد

بگو نه begoonah


شعله پاکروان، مادر ریحانه جباری در گفت‌وگو با دویچه‌وله اعلام کرد که دخترش را به قصد اجرای حکم اعدام به زندان گوهردشت منتقل کرده‌اند. او گفت کارگزاران رژیم در زندان گوهردشت این خ...
Mehr anzeigen
Foto: ‎ریحانه جباری برای اجرای حکم اعدام به زندان گوهردشت  منتقل شد

شعله پاکروان، مادر ریحانه جباری در گفت‌وگو با دویچه‌وله اعلام کرد که دخترش را به قصد اجرای حکم اعدام به زندان گوهردشت منتقل کرده‌اند. او گفت کارگزاران رژیم در زندان گوهردشت این خبر را تایید کرده‌اندو گفته اند: «فردا می‌توانی جنازه دخترت را تحویل بگیری».
 ریحانه جباری، ۲۶ ساله  روز دوشنبه ۷ مهر، ۲۹ سپتامبر به منظور اجرای حکم اعدام به زندان گوهردشت منتقل شده است.
پریسا قنبری، وکیل مدافع ریحانه در گفت‌وگو با دویچه‌وله تصریح کرد که تا روز چهارشنبه (۲ مهر، ۲۴ سپتامبر) که وی برای پیگیری پرونده به دادستانی رفته بوده، پرونده ریحانه هنوز به دایره اجرای احکام نرفته و همچنان در دادستانی بوده است.
خانم قنبری تاکید کرد که روز یک‌شنبه (۶ مهر، ۲۸ سپتامبر) به طور غیرمنتظره به خانواده ریحانه و وکیلش اجازه ملاقات حضوری داده‌اند و همین امر نگرانی خانواده را برانگیخته است. وی به همین دلیل از دادیار زندان می‌پرسد که آیا قرار است حکم اجرا شود که ملاقات حضوری به خانواده داده‌اند؟ ولی دادیار تصریح می‌کند که خبری از اجرای حکم نیست و تنها دستور ملاقات حضوری داده شده است.
 به گفته این وکیل دادگستری، روند اجرای حکم بدین صورت است که پرونده باید ابتدا از دادستانی به دایره اجرای احکام برود و بعد از آنجا، حکم برای اجرا به زندان فرستاده شود در حالی که روز چهارشنبه دادستانی صراحتا اعلام کرده پرونده همچنان آنجاست و به اجرای احکام نرفته است.
بر این اساس، روند قانونی اجرای حکم در مورد این پرونده رعایت نشده است.

#ایران #ریحانه_جباری #اعدام #بگونه‎


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر