سه‌شنبه، مهر ۰۸، ۱۳۹۳

قدر داني و سپاس مادر ريحانه جباري از هموطنان



خانم شعله پاكروان مادر ريحانه جباري در فيس بوك خود از هم وطنان و همه كساني كه براي نجات جان ريحانه جباري كوشيده و همدردي و همدلي و همراهي نموده اند قدرداني و سپاس كرده اند.
خانم پاكروان در پيام ...
Mehr anzeigen
Foto: ‎قدر داني و سپاس مادر ريحانه جباري از هموطنان

خانم شعله پاكروان مادر ريحانه جباري در فيس بوك خود از هم وطنان و همه كساني كه براي نجات جان ريحانه جباري كوشيده و همدردي و همدلي و همراهي نموده اند قدرداني و سپاس كرده اند.
خانم پاكروان در پيام قدرداني و سپاس خود مي نويسند:
از همه زنان و مردان باشرفی که انسانیت را فریاد زدند و به اعدام ریحانه نه گفتند ممنونم.هر چند که دیگر اطمینان دارم که ریحانه فقط دختر من نیست . دختر همه انسانهای باشرف است .
از همه کسانی که دیشب برای تماشای نمایش ”خانواده تت” به سالن ارسباران آمدند و دست خالی به خانه بازگشتند عذر خواهی میکنم . امشب با وجود گرفتگی مچ پایم ، روی صحنه خواهم بود . تمام تلاشم را میکنم که روی لبتان خنده بنشانم . چرا که آرزوی گروه پراکندن تخم شادی در دلهای مردم است .
از همکاران عزیزم که با وجود دوری راه در کنارم بودند ممنونم . از فامیل و آشنا که زندان رجایی شهر را تحمل کردند ممنونم .
از مردم ناآشنایی که از طریق رسانه ها متوجه شدند و مرا تنها نگذاشتند ممنونم .
از زن و شوهر مسنی که از کسی خبر گرفته بودند و آمدند و با چشمان اشکبار گفتند آمده ایم تا یک مادر تنها نباشد ممنونم.
از پسران و دختران جوانی که هر کدام افتخار این مرزو بومند و با من یکصدا ریحانه را فریاد زدند ممنونم .
از کسانی که برخورد گاه بی ادبانه بعضی سربازان و ورود کمی خشن پلیس هایی که به زور همه را به آنسوی خیابان میراندند آزرده شدند اما عاقلانه رفتار کردند ممنونم.
از کسانی که وقتی صدای خوشحال مرا در مکالمه با ریحان شنیدند و فریاد زدند ریحانه دوستت داریم ممنونم .
از همه کسانی که اشکهایم را پاک کردند و دست مهربانشان را به گرمی به پشتم زدند ممنونم .
از همه کسانی که تلفن زدند و نمیدانم چه گفتم و چه نگفتم و دلداریم دادند ممنونم.
از همه کسانی که قلمهایشان را بکار گرفتند ممنونم.
از کسانی که بداخلاقی های متناوبم را با بزرگواری تحمل کردند و حرفهای تلخم را شنیدند و دم نیاوردند ممنونم.
از کسانی که وقتی دیوانه شدم و فریادم گوش آسمان را کر میکرد ، همراهم فریاد زدند ممنونم.
از کسانی که جهانی را روی دستهایشان بلند کردند تا آفتاب امروز هم به رویم لبخند بزند ممنونم.
چرا اینقدر طولانی میگویم ؟ من از بشریت آگاه و دلسوز که در هزارتوی دروغ و کلک هویت انسانیش را حفظ کرده ممنونم .‎

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر