چهارشنبه، فروردین ۰۵، ۱۳۹۴

عملیات جستجو برای یافتن بقایا و اجساد هواپیمای ایرباس آلمانی در خاک فرانسه


چهارشنبه 25 مارس 2015
عملیات جستجو برای یافتن قایا و اجساد هواپیمای ایرباس آلمانی در شرایط نامساعد آب و هوائی
عملیات جستجو برای یافتن قایا و اجساد هواپیمای ایرباس آلمانی در شرایط نامساعد آب و هوائی
REUTERS/Eric Gaillard

جستجوها براي يافتن بقايا و اجساد قربانيان هواپيماي "ايرباس ٣٢٠" متعلق به شركت هواپيمائي "جرمن وينگز" آلمان كه روز گذشته در ارتفاعات آلپ در جنوب فرانسه سقوط كرد، از صبح چهارشنبه ٢۵ مارس/۵ فروردين از سر گرفته شد.
این خبر لحظه به لحظه تکمیل می شود.

هواپيماي "ايرباس ٣٢٠" آلمانی، روز سه شنبه ٢٤ مارس / ٤فروردين، در حاليكه از "بارسلون" اسپانيا به مقصد "دوسلدورف" آلمان در پرواز بود در حدفاصل شهرهاي "ديينی" و "بارسلونت" در ارتفاعات كوه‌هاي آلپ در جنوب فرانسه سقوط كرد.
رئيس جمهوري فرانسه، فرانسوا هولاند در نخستين ساعات سقوط اين هواپيما گفت تمامی سرنشيينان هواپيما جان خود را از دست داده اند.
در حاليكه شرایط آب و هوائی در ارتفاعات آلپ در جنوب فرانسه بسيار سرد و ابری گزارش شده است، هلی‌كوپترهاي شناسائی عمليات جستجو را را از صبح امروز آغاز كرده اند.
يكي از جعبه‌هاي سياه هواپيما، شامگاه سه‌شنبه ٤ فروردین/ ٢٤مارس، در منطقه محل سقوط هواپيما پيدا شد و كارشناسان در حال بررسي دلايل سقوط پرواز هستند اما تاكنون دليل سقوط آن مشخص نشده است.
گروههاي شناسائی و تجسس، همچنين گفته‌اند قطعات اين هواپيما در منطقه گسترده ای پراكنده شده است.
هواپيماي "ايرباس" آلمانی حامل ١٤٨ سرنشين، از جمله ٢ خلبان و ٤ خدمه پرواز بود. يك تيم فوتبال از كشور سوئد كه قراربود از بارسلون و از طريق اين پرواز به سوئد بازگردند، در آخرين دقايق پيش از پرواز، برنامه سفرشان با تغيير روبرو شد و تمامی بازيكنان اين تيم فوتبال از مرگ نجات يافتند.
اما گزارشی ديگر نشان می دهد، ١٦ دانش آموز آلمانی كه از سفر آموزشی در چارچوب مبادله دانش آموز ميان آلمان و اسپانيا، از اسپانيا عازم آلمان بودند، جان خود را از دست دادند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر