پنجشنبه، مرداد ۰۸، ۱۳۹۴

#ایران# تعداد ۶۶۶ نفر قربانیان مواد مخدر در سه ماه اول سال ۹۴

تاريخ: PM 4:11:50 1394/5/8


8مرداد 1394 - پزشکی قانونی رژیم آمار قربانیان مواد مخدر در سه ماه نخست سال جاری را ۶۶۶ نفر اعلام کرد. بر اساس گزارش پزشکی قانونی رژیم، ۳۴۷ مورد مسمومیت حاد، ۲۲۰ مورد عوارض طولانی‌مدت و ۹۹ مورد مرگ ناشی از مصرف مواد روان‌گردان بوده است.
بنابراین گزارش، در سه ماهه نخست سال ۹۳ آمار قربانیان مواد مخدر تحت حاکمیت آخوندها با رشد ۵.۴ درصدی مواجه بوده است در حالی‌که آمار تلفات در مدت مشابه سال قبل ۶۳۲ نفر بوده است.
در این مدت استانهای تهران با ۱۸۶، خراسان رضوی با ۹۰ و اصفهان با ۴۸ متوفی به ترتیب بیشترین آمار تلفات سوءمصرف مواد را داشته‌اند.
بر پایه این گزارش آمار کلی تلفات اعتیاد در سال ۱۳۹۳ نسبت به سال قبل از آن، رشد یک درصدی و آمار تلفات اعتیاد در زنان با رشد ۲۸.۳ درصدی مواجه شده است و این روند در سال ۹۴ هم‌چنان روند افزایشی خود را حفظ کرده است.
حمید صرّامی، به‌اصطلاح مدیرکل تحقیقات و آموزش در ستاد مبارزه با مواد مخدر رژیم، آذر ماه سال گذشته اعلام کرد: شیوع اعتیاد بین نوجوانان زیر ۱۸ سال ۱۰۰ درصد بوده است و سه درصد از معتادان ایران بین ۱۵ تا ۱۹ سال سن دارند.
در همین رابطه عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور حسن روحانی نیز سال گذشته در جلسه غیرعلنی مجلس ارتجاع با اشاره به وجود صد هزار معتاد خیابانی گفت: یک میلیون و ۴۰۰ هزار کودک در خطر اعتیاد به مواد مخدر قرار دارند و مصرف شیشه تنها در عرض دو سال از زیر چهار درصد به ۲۲ درصد رسیده است.
آنچه که منابع رسمی رژیم کتمان می‌کنند این واقعیت است که سرنخ تولید و توزیع مواد مخدر در رژیم ولایت‌فقیه در انحصار سپاه پاسداران بوده که با تشکیل کارگاههایی در نقاط مختلف حتی در کشور همسایه افغانستان، تولیدات خود را تا کشورهای عربی تحت نفوذ خود و از آنجا تا آسیای دور و آمریکای لاتین صادر می‌کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر