جمعه، مرداد ۰۹، ۱۳۹۴

#ایران# بدرفتاری در سالن ملاقات و ادامه نگرانی خانواده های زندانیان سیاسی



بدرفتاری در سالن ملاقات و ادامه نگرانی خانواده های زندانیان سیاسی
 

خبرگزاری بام- روز چهارشنبه، ۷ مردادماه ۱۳۹۴، گزارشها حاکی از آن است که در روز ملاقات زندان رجایی شهر؛ رفتار مسئولان زندان با خانواده ی زندانیان زننده و توهین آمیز بوده است.
به گزارش بام، ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی؛ بی احترامی به آنان تا جایی پیش رفته که خانواده زندانیان سیاسی نگران زندانیان هستند. کسانی که سالهاست در زندان با این رفتار توهین آمیز سرکار داشته و معلوم نیست هر کدام آنها تا چه زمانی مجبور است این وضعیت اسف بار را تحمل کند.
توهین و بی احترامی به زندانیان و خانواده آنها تنها یک مورد از رفتار زننده مسئولان زندان است که هیچ توجیه و دلیل منطقی نمی توان برای آن پیدا کرد.
عدم رسیدگی به وضعیت بهداشت، درمان، غذای مناسب، مرخصی و مرخصی درمانی، در اختیار نداشتن دارو و شکنجه از موارد دیگری است که در زندان ها به خصوص در زندان رجایی شهرهمواره حاکم بوده و روز به روز این وضعیت بدتر می شود. متاسفانه هیچ نهاد و مسئولی نه تنها حاضر به اقدام برای رفع این مسائل نیست بلکه پاسخ روشنی هم به نامه نگاری های موجود نشده است.
این مسئولین که حتی معلوم نیست به دستور کدام نهاد امنیتی و قانونی این گونه رفتار را با زندانیان دارند از هر راهی برای ازار زندانیان بهره می گیرند که نمونه آن دستگاههای پارازیت سرطان زاست و جالب آنکه این دستگاهها بر روی ماموران بند هم تاثیر داشته اما آنها دلشان برای خودشان هم نمی سوزد چه برسد به زندانیان بی گناهی که در زندان به سر می برند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر