جمعه، آذر ۰۶، ۱۳۹۴

#ایران#iran# زندانی عقیدتی سیاسی شهرام احمدی در زندان گوهردشت در وضعیت بدی به سرمی‌برد


27.11.2015


ماف نیوز: زندانی عقیدتی سیاسی “شهرام احمدی” در زندان رجایی‌شهر کرج همچنان از بیماری عفونت کلیه و روده رنج می‌برد و بدلیل عدم درمان و رسیدگی موٍثر عموما مریض است و تب دارد و دچار  درد شدید جسمانی شده است.

به گزارش ماف نیوز، علی‎رغم آن که شهرام احمدی در زندان رجایی شهر کرج در وضعیت بد جسمی قرار دارد، احتمال اجرای حکم اعدام وی نیز شدت گرفته است.
اخیرا حکم اعدام شهرام احمدی، زندانی سنی مذهب محبوس در زندان رجائی شهر که پیشتر توسط دیوان عالی کشور نقض شده بود بار دیگر توسط شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران صادر و اینبار توسط دیوان عالی کشور تائید شده و به اجرای احکام ابلاغ شده بود.

شهرام احمدی از اهالی سنندج، متولد سال ۱۳۶۶ خورشیدی، در ششم اردیبهشت سال ۱۳۹۴، به اتهام فعالیت های مذهبی در مسجد محل سکونت خود توسط نیروهای پلیس دستگیر شد.

وی در هنگام دستگیری، بدون هشدار قبلی مورد تیر اندازی قرار گرفت و با اصابت چند گلوله به پشت به زمین افتاده و و بعد آن نیز مامورین حکومتی ایران، با ضرب مشت و لگد بینی اش را شکسته و زمانی که در بیمارستان به هوش آمده بود، دکتر معالج یک کلیه و مقداری از روده‌اش را برداشته بود.

این زندانی سیاسی مذهبی ٣٣ ماه در سلولهای انفرادی وزارت اطلاعات سنندج و زنجان تحت شکنجه و بازجوی قرار گرفت و سر انجام بعد از ۴٣ ماه بلاتکلیفی در مهرماه ١٣٩١ در شعبه ٢٨ دادگاه انقلاب به قضاوت قاضی “محمد مقیسه” در دادگاهی ۵ دقیقه‌ای و در حضور وکیل تسخیری به اتهام محاربه به اعدام محکوم شد.

سرانجام در چهارمین سال دستگیری و تحمل سخت ترین شکنجه های روحی و جسمی در اردیبهشت ١٣٩٢ حکم اعدام فوق به وکیل تسخیری ابلاغ گشت.

او در سال‌های حبس نه تنها در انتظار اجرای حکم اعدام خود است و بلکه شاهد اعدام برادر کوچک “بهرام احمدی” در سال ١٣٩١ به همراه چند تن دیگر از دوستان نزدیک خود بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر