جمعه، آذر ۰۶، ۱۳۹۴

#ایران#iran# وحشت آخوند حیدر مصلحی: فتنه‌ای بزرگ‌تر از فتنه ۸۸ پیش روی ماست

تاريخ: AM 6:18:15 1394/9/6

جوانان قیام88


 
 
آخوند حیدر مصلحی وزیر پیشین اطلاعات روز پنجشنبه 5آذر94 در جمع مزدوران بسیجی در گلپایگان با حمله به باند رفسنجانی ـ روحانی گفت: ”امروز دشمنان در جریان نفوذ چارچوب‌هایی را در مقابله با انقلاب اسلامی تدارک دیده‌اند. نخستین چارچوب استکبار در جریان نفوذ این است که آنها می‌خواهند، در ایران القا کنند برای پیشرفت و زندگی در دنیای امروز باید با کدخدای دنیا یعنی آمریکا کنار بیاییم؛ متأسفانه عده‌یی هم داخل کشور این حرفهای آمریکایی را تکرار می‌کنند.
وی افزود: ”چارچوب دوم دشمن در این جریان ایجاد اشتباه محاسباتی در میان مسئولان است، به‌گونه‌یی که با جریان نفوذ به‌دنبال این هستند تا این اهداف را پیش ببرند و به شکلی عمل کنند که حر‌کتهای بسیاری که در مسیر فتنه طراحی شده به چشم نیاید، اما باید بدانیم که با این جریان‌سازی‌ها فتنه‌ای به مراتب سنگین‌تر از فتنه 88 پیش رو داریم.

آخوند مصلحی گفت: ”دشمن طراحی می‌کند تا حساسیت را از مسئولان بگیرد و مسائلی مانند وابستگی اقتصادی و بی‌بند و باری را در جامعه عادی‌سازی کند “.

وزیر سابق اطلاعات بدنام آخوندی به نارضایتی مردم از کمکهای رژیم به دیکتاتور خونریز سوریه اذعان کرد و گفت: چارچوب آخر دشمن در جریان نفوذ پیوند‌ زدن مشکلات معیشتی مردم به جهت‌گیری سیاست خارجی کشور است. به این ترتیب که این‌گونه القاء کنند در شرایط اقتصادی کنونی چرا باید به لبنان و یا سوریه کمک کنیم“.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر