دوشنبه، آذر ۰۹، ۱۳۹۴

#ایران#iran# شاهین ذوقی‌تبار به جمع اعتصاب کنندگان پیوست



شاهین ذوقی‌تبار به جمع اعتصاب کنندگان پیوست
خبرگزاری بام– امروز یکشنبه، ۸ آذرماه ۱۳۹۴ شاهین ذوقی تبار، زندانی سیاسی محبوس در بند۴، سالن ۱۲ زندان رجایی‌شهر کرج  در حمایت از خانواده‌های زندانیان سیاسی و اعتراض به دستگیری‌های گسترده فعالین مدنی به جمع اعتصاب کنندگان غذا پیوست.

به گزارش بام ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی؛ این زندانی سیاسی برای همراهی دیگر زندانیان سیاسی که از چند روز گذشته دست به اعتصاب غذا زده بودند، اعتصاب غذای خود را از امروز آغاز کرده است.

بنابرهمین گزارش در روزهای گذشته تعدادی از زندانیان سیاسی در حمایت از خانواده‌های زندانیان سیاسی و اعتراض به دستگیری‌های گسترده فعالین مدنی و خانواده‌های آنان دست به اعتصاب غذا زدند و از میان اعتصاب کنندگان، پوریا ابراهیمی به دلیل وخامت وضعیت جسمانی به بهداری زندان منتقل شده است.

لازم به یادآوری است که محسن شجاع، هاشم زینالی، پدر سعید زینالی دانشجویی که پس از حمله به کوی دانشگاه در تیرماه ۱۳۷۸ از سوی نیروهای امنیتی در منزل بازداشت و تاکنون خبری از وی به دست نیامده است، سیمین عیوض‌زاده، مادر امید علی شناس (زندانی سیاسی)، لیلا پورغفاری(فعال مدنی)، رضا ملک(زندانی سابق سیاسی) و چند تن از هواداران محمد‌علی طاهری، طی روزهای اخیر بازداشت شدند.
نوشین ارشادی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر