دوشنبه، آذر ۰۹، ۱۳۹۴

#ایران#iran# سناریوهای رژیم جمهوری اسلامی درباره ی داعش وارد فاز جدیدی شد

سناریوهای رژیم جمهوری اسلامی درباره ی داعش وارد فاز جدیدی شد


 ٢٩-١١-٢٠١۵ 
کوردستان میدیا: پس از آنکه برخی از آگاهان و کارشناسان مسائل سیاسی در برخی رسانه ها و مطبوعات به این بحث دامن زده بودند که احتمال دارد در روزهای آینده رژیم جمهوری اسلامی ایران دست به ساخته و پرداخته کردن سناریوهایی پیرامون تهدیدات تروریستی از سوی گروه داعش بزند، دیری نپایید که این طرح و سناریوی رژیم اجرایی گردید.
در روزهای گذشته در چندین سایت و شبکه های خبری وابسته به رژیم جمهوری اسلامی اعلام گردید، نیروهای امنیتی در استان های غرب کشور چنین نفر را به اتهام عضویت در داعش دستگیر کرده اند.

در جدیدترین سناریوی رژیم، خیابانهای اصلی و ورودی های شهر تهران به شکلی چشمگیر میلیتاریزه شده اند و نیروهای امنیتی و انتظامی به وفور در جای جای شهر تهران، به بهانه ی وجود تهدیدات داعش با تجهیزات نظامی به چشم می خورند.

شبکه فعالان رسانه نظر، وابسته به نهادهای امنیتی در سایت رسمی خویش خبری را منتشر کرده بود که گویا فردی که قصد داشت پرچم داعش را بر بلندای برج آزادی نصب کند، از سوی مأموران امنیتی بازداشت گردیده است.

همچنین این منبع خبری گفته که دیروز دوشنبه 7 آذرماه، نیروهای امنیتی دو تهدید تروریستی را از سوی گروه داعش دریافت کرده اند و به همین دلیل خیابانهای شهر تهران و به ویژه ورودی های اصلی را به شدت زیر نظر گرفته اند.

در ادامه این سناریوسازی در چند روز گدشته و همزمان با نشست سران اپک گازی در تهران، اعلام شد که گروه داعش در صدد حمله ای تروریستی بود که از سوی نیروهای امنیتی کشف و خنثی گردیده و در این رابطه ١١ عضو گروه داعش در تهران دستگیر شده اند.

شایان ذکر است که به باور بسیاری از کارشناسان سیاسی و بیطرف و همچنین بخش عمده ای از اپوزیسیون رژیم جمهوری اسلامی، داعش و رژیم جمهوری اسلامی دو روی یک سکه هستند که هر دوی آنها برای رسیدن به منافع درازمدت رژیم جمهوری اسلامی ایران، مکمل و همکار و حامی یکدیگر هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر