16.4.2017
تنبیه
بدنی یک دانش آمو توسط معلم دبستانی در روستای بحرین از توابع شهرستان
رودبار در جنوب استان کرمان سبب مجروح شدن این دانش آموز شد.
به
گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از مرصاد، باز هم روز گذشته یکی از
معلمان در روستای بحرین از توابع شهرستان رودبارجنوب استان کرمان اقدام به
تنبیه دانش آموز به بی رحمانه ترین شکل پرداخت.
گویا داستان تلخ
تنبیه بدنی دانش آموزان دبستانی در کرمان تمامی ندارد و این بار در جریان
تنبیه دانش آموز رودباری خط کشی که با آن باید اشکال هندسی را رسم کند با
ضربات دست معلم آبله شد و بر تن نحیف او نشست.
آنگونه
که خانواده این دانشآموز مدعی هستند علت تنبیه بدنی پسرشان یادگیری در
یکی از دروس است و معلم اقدام به تنبیه وی با خط کش کرده است و آثار جراحت
بر روی بدن دانشآموز به طور کامل نمایان است.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر