پنجشنبه، آبان ۰۴، ۱۳۹۶

#ایران# اسرائیل عکس و مشخصات فرمانده حزب‌الله در جولان را منتشر کرد


 
 
 
العربیه
سخنگوی اتش اسرائیل، نام و عکس فرمانده نیروهای حزب‌الله لبنان در بلندی‌های اشغالی جولان سوریه را فاش کرد و گفت او مزدور ایران در جولان است.
به گزارش خبرگزاری‌های، ایفیخای ادرعی سخنگوی ارتش اسرائیل در حساب‌های کاربری خود در توییتر و فیس‌بوک، عکس فرمانده نیروهای حزب‌الله در بلندی‌های جولان سوریه را منتشر کرد و نوشت که او «منیر علی نعیم شعیتو» نام دارد که «حاج هاشم» لقب گرفته است.
سخنگوی ارتش اسرائیل افزود که شعیتو متاهل و دارای 4 فرزند است و پیشتر، پست‌های میدانی متنوعی در صفوف نیروهای حزب‌الله در سوریه و لبنان ایفا کرده بود.
ادرعی افزود: «منفعت لبنان در این است که وارد داد و ستدهای حزب‌الله نشود، مساله از چند دهه پیش روشن بود و اکنون در جنگ سوریه، به حقیقت تبدیل شد. اکنون با اداره جنگ به ویژه در جنوب سوریه هم روشن‌تر خواهد شد».
اقدام سخنگوی ارتش اسرائیل پس از آن صورت می‌گیرد که برخی مقام‌های اسرائیلی پیشتر تاکید کرده بودند جنگ آینده، سوریه یا دولت لبنان را مستثنی نخواهد کرد بلکه سوریه و لبنان با با یکدیگر در بر خواهد گرفت. همچنین برخی گزارش‌ها حاکی از ان است که اسرائیل قصد دارد تلاش کند تا روسیه بر ایران فشار بیاورد تا شبه‌نظامیانش را از سوریه خارج کند.
دهم اکتبر اویگدور لیبرمن وزیر دفاع اسرائیل گفته بود: «جنگ در جبهه شمال با سوریه و لبنان خواهد بود».
او افزود: «این جبهه از ارتش نظام سوریه، شبه‌نظامیان ایران و حزب‌الله و ارتش لبنان تشکیل شده که از حزب‌الله دستور می‌گیرد».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر