غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه ایران روز یکشنبه 29 اکتبر مهدی طارمی بازیکن تیم ملی فوتبال این کشور را تهدید کرد که در صورتی مشخص شود قرارداد این بازیکن پرسپولیس صوری امضا شده، تحت پیگرد قرار خواهد گرفت.
به گزارش خبرگزاری ایسنا، محسنی اژه ای درپاسخ به سئوالی درباره مساله محرومیت «مهدی طارمی» توسط فیفا و اینکه گفته می‌شود این بازیکن قرارداد صوری با باشگاه پرسپولیس امضا کرده بوده، گفت: «دادستانی به این پرونده ها ورود پیدا می‌کند و اگر این موضوعی را که گفتید واقعیت داشته باشد وچون باشگاه پرسپولیس یک باشگاه دولتی است این مسئله تحت عنوان اختلاس مطرح می شود و سازمان بازرسی و مدعی العموم می تواند به این موضوع ورود پیدا کند.»
طارمی، مهاجم ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس ماه گذشته اوایل ماه اکتبر، از سوی فیفا به مدت چهارماه ازحضور درمیادین فوتبال محروم و به پرداخت ۷۶۰هزاردلار جریمه نقدی محکوم شده است.
این بازیکن سال گذشته قراردادی دوساله با باشگاه ریزه اسپور ترکیه امضا کرد، اما پس از گذشت چند روز با ترک این کشور و بازگشت به ایران قراردادش را با این باشگاه به صورت یک‌طرفه فسخ کرد و دوباره به جمع پرسپولیس برگشت. همچنین به موجب حکم فیفا، باشگاه پرسپولیس در دو پنجره نقل و انتقالات آینده، محروم شد.