شنبه، آبان ۰۶، ۱۳۹۶

#ایران# لحظه فرو ریختن دیوار روی یک خانواده در زاهدان



ساعت ۱۷۴۰ امروز ۴آبان ۱۳۹۶ یک خانواده که در حین عبور از خیابان بودند زیرآوار فرو ریختن یک دیوار جان خود را از دست دادند.
در این حادثه ۶نفر کشته و مجروح شدند. یکی از کشته شدگان کودکی ۲ ساله، و سه خانم ۲۱.، ۳۲ و ۶۵ ساله بودند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی زاهدان گفت: این افراد در حال گذر از خیابان مولوی ۳۱ بودند که دیوار خشتی و گلی فرسوده منزلی مخروبه به یکباره روی آنان فرو ریخت.
راشدی گفت: مجروحان این حادثه با ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان انتقال یافتند.
سیستان و بلوچستان با ۱۹ شهرستان و افزون بر ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار و ۱۴ نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که با کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است. این استان از محرومترین استانهای کشور است و موارد دیگری از فرو ریختن دیوار بر سر مردم طی سالهای اخیر مشاهده شده است
بیشتر بخوانیم
خبرگزاری فارس ۹۶.۴.۲۴ فرو ریختن دیوار سبب مرگ دختربچه و زخمی شدن ۳ نفر شد
مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ایرانشهر گفت: صبح امروز به علت نم کشیدن دیوار یک منزل خشت و گلی و فرو ریختن آن، یک نفر فوت و سه نفر مصدوم شدند.
محمودرضا ناصح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: صبح امروز به علت نم کشیدن دیوار یک منزل خشت و گلی و فرو ریختن آن، یک نفر فوت و سه نفر مصدوم شدند.
مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ایرانشهر افزود: صبح امروز به علت بارندگی و نم کشیدن دیوار یک منزل در خیابان نور ایرانشهر فروریخت، در این منزل مسکونی پنج نفر ساکن بودند که یک دختر چهار ساله فوت کرد.
۴ کودک بر اثر فرو ریختن دیوار منزلی در ایرانشهر کشته شدند
زاهدان – خبرگزاری مهر۱۳۸۹/۱۲/۱۵: بر اثر فرو ریختن دیوار خشت و گلی در ایرانشهر چهار کودک کشته و پنج کودک زخمی شدند. – به گزارش خبرنگار مهر در زاهدان، فرسودگی و رعایت نشدن اصول ایمنی در ساخت و سازها عصر یکشنبه موجب فرو ریختن دیوار خانه ای بر روی کودکان در حال بازی در یکی از کوچه های ایرانشهر شد ..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر