جمعه، آبان ۰۵، ۱۳۹۶

#ایران# زندان گوهردشت ، زندانی سیاسی آرش صادقی را از داشتن دارو محروم کرده است



آرش صادقی، زندانی سیاسی که به‌ تازگی به زندان رجایی شهر تبعید شده، از حق دسترسی به داروهایش محروم مانده است و در وضعیت نامساعدی به سر می‌برد. مسئولان زندان رجایی شهر از ورود داروهای آرش صادقی به بند جلوگیری کرده اند و عدم دسترسی این زندانی سیاسی به داروهایش موجب خونریزی شدید معده وی شده است.
مسئولان رجایی شهر همچنین از تأمین داروهای او به دلیل قیمت بالای آن خودداری می‌کنند. از سویی دیگر، کیفیت نامطلوب غذای زندان رجایی شهر بیماری گوارشی آرش صادقی را تشدید کرده است و حتی امکان خرید از فروشگاه نیز برای این زندانی سیاسی وجود ندارد.
آرش صادقی ۲۶ مهرماه پس از یک سال و چهار ماه نگهداری در زندان اوین در پی یورش نیروهای امنیتی به ۳۵۰، به زندان رجایی شهر تبعید شد.
گفتنی است، آرش صادقی چندین ماه پیش شکایتی را از بازجویان سپاه به دلیل ایجاد مزاحمت برای همسرش گلرخ ایرایی ارائه کرده بود که بعد از آن بازجویان متقابلاً از وی شکایت کردند؛ در پی شکایت سپاه آرش صادقی به دادسرای مقدس اوین فراخوانده شده بود و به او گفته شد که شکایت خود را پس بگیرد زیرا بازجویان از شکایت خود صرف نظر کرده‌اند اما آرش صادقی حاضر به پس گرفتن شکایت خود نشده و دادگاه نیز به‌صورت غیابی و بدون تشکیل جلسه برای بازجویان سپاه قرار منع تعقیب صادر کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر