چهارشنبه، مرداد ۲۳، ۱۳۹۲

نامه ارژنگ داودی در جواب تقاضای 55 زندانی از اوباما برای لغو تحریم‌ها / به همراه سند

دست خط زندانی سیاسی "ارژنگ داوودی" از زندان بندر عباس-آنهایی که با عنوان جعلی زندانی سیاسی به اوباما نامه می‌نویسند و در خواست می‌کنند از اعمال تحریم‌های بیشترجلوگیری کنند همگی خود و خانواد‌هاشان از جیره خواران رژیم بوده و هستند.

این ماموران به خدمت در زندان نه از سر دلسوزی برای ملت که از ترس خیزش‌های غیر قابل مهار مردمی است که به طرز هدایت شده نامه نگاری می‌کنند وبه دست وپای امریکائیان می‌افتند.

اینان چرا از شیخ علی خامنه‌ای نمی‌خواهند که دست از ماجراجویی و شرارت بردارد!؟

چرا از همکاران خود در مجلس نمی‌خواهند لایحهٔ الحاقی N.P.T که در دوران خاتمی ارائه شده را پس از ۱۰ سال مورد بررسی و تصویب قرار دهند!؟

چرا از شیخ حسن روحانی نمی‌‌خواهند یکی‌ از جلّادان رژیم که در کشتارهای دههٔ ۶۰ دست بالا داشته را به عنوان وزیر دادگستری معرفی‌ نکند؟

چرا از او نمی‌خواهند رسمأ اعلام کند که قصد جنگ و نابودی اسرائیل را ندارند!؟

این مزدوران رژیم که هنوز هم خود را بسیجی‌ می‌دانند و سال‌ها چه در دانشگاه و چه در نمایشهای سیاسی- عبادی شعار مرگ بر آمریکا را داده‌اند و از حامیان بالقوه و بالفعل حمله به سفارت و به گروگان گرفتن امریکای‌ها بوده‌اند مگر نمی‌دانند مشکل تنها با آمریکا نیست بلکه با کلیت جامعه جهانی‌ است!؟

مگر فراموش کرده‌اند که شورای امنیت سازمان ملل متحد ۵ قطعنامه به تحریم علیه رژیم یاغی حاکم بر تهران صادرکرده است!؟

مگر نمی‌دانند تنها گزینهٔ بعد از تحریم جنگ است؟

آیا آنقدر بی‌وطن شده‌اند که عجله دارند که کشور را هرچه زود‌تر و به یکباره به کام نیستی‌ بکشانند!؟

بر آمدن حسن روحانی اگر هم منشاء فرصتی باشد این فرصت بایستی‌ از داخل کشور جوانه بزند نه بیرون.

ارژنگ داوودی

پنج‌شنبه ۱۷/ ۵/ ۱۳۹۲
نامه ارژنگ داودی در جواب تقاضای 55 زندانی از اوباما برای لغو تحریم‌ها / به همراه سند دست خط زندانی سیاسی "ارژنگ داوودی" از زندان بندر عباس آنهایی که با عنوان جعلی زندانی سیاسی به اوباما نامه می‌نویسند و در خواست می‌کنند از اعمال تحریم‌های بیشترجلوگیری کنند همگی خود و خانواد‌هاشان از جیره خواران رژیم بوده و هستند. این ماموران به خدمت در زندان نه از سر دلسوزی برای ملت که از ترس خیزش‌های غیر قابل مهار مردمی است که به طرز هدایت شده نامه نگاری می‌کنند وبه دست وپای امریکائیان می‌افتند. اینان چرا از شیخ علی خامنه‌ای نمی‌خواهند که دست از ماجراجویی و شرارت بردارد!؟ چرا از همکاران خود در مجلس نمی‌خواهند لایحهٔ الحاقی N.P.T که در دوران خاتمی ارائه شده را پس از ۱۰ سال مورد بررسی و تصویب قرار دهند!؟ چرا از شیخ حسن روحانی نمی‌‌خواهند یکی‌ از جلّادان رژیم که در کشتارهای دههٔ ۶۰ دست بالا داشته را به عنوان وزیر دادگستری معرفی‌ نکند؟ چرا از او نمی‌خواهند رسمأ اعلام کند که قصد جنگ و نابودی اسرائیل را ندارند!؟ این مزدوران رژیم که هنوز هم خود را بسیجی‌ می‌دانند و سال‌ها چه در دانشگاه و چه در نمایشهای سیاسی- عبادی شعار مرگ بر آمریکا را داده‌اند و از حامیان بالقوه و بالفعل حمله به سفارت و به گروگان گرفتن امریکای‌ها بوده‌اند مگر نمی‌دانند مشکل تنها با آمریکا نیست بلکه با کلیت جامعه جهانی‌ است!؟ مگر فراموش کرده‌اند که شورای امنیت سازمان ملل متحد ۵ قطعنامه به تحریم علیه رژیم یاغی حاکم بر تهران صادرکرده است!؟ مگر نمی‌دانند تنها گزینهٔ بعد از تحریم جنگ است؟ آیا آنقدر بی‌وطن شده‌اند که عجله دارند که کشور را هرچه زود‌تر و به یکباره به کام نیستی‌ بکشانند!؟ بر آمدن حسن روحانی اگر هم منشاء فرصتی باشد این فرصت بایستی‌ از داخل کشور جوانه بزند نه بیرون. ارژنگ داوودی پنج‌شنبه ۱۷/ ۵/ ۱۳۹۲‬

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر