سه‌شنبه، اردیبهشت ۰۹، ۱۳۹۳

تظاهرات همبستگي با زندانيان بند 350 زندان اوين در كلن

k6 13024
روز شنبه 26 آوريل 2014 در يك تظاهرات اعتراضي در مركز شهر كلن ـ آلمان، هواداران مجاهدين خلق ايران، يورش وحشيانه به بند 350 اوين و سركوب سبعانه زندانيان بيدفاع را محكوم كردند. جمعيت حاضر ضمن شعارهاي كوبنده خود مقاومت قهرمانانه زندانيان را بعنوان نمونه اي از عزم جزم تمامي خلق براي سرنگوني تام و تمام ملايان حاكم بر ايران ستودند.
حضور چشمگير مادران و خانواده شهدا و زندانيان، زندانيان سياسي سابق، جمعي از اعضاي شوراي ملي مقاومت، نمايندگان جوامع ايراني در ايالت نورد راين وستفالن، نمايندگان جوامع ورزشي ايراني و همچنين هنرمندان و شعرايي از مقاومت نشان از حمايت همه جانبه اقشار مردم از فرزندان در بند مردم ايران بود.
.
حاضران در اين تظاهرات ضمن ستايش از مقاومت جانانه زندانيان در بند، خشم و نفرت بي پايان خود را از خائنان، توابان درگاه شاه و شيخ، بريدگان از مبارزه و جان بدربردگان ذليلي كه تبليغ تسليم در زندان را براي حيات خفيف و خائنانه، پيشه خود كرده اند ابراز نمودند.
k7 346a6k5 d7a3a
نماينده انجمن حمايت ازمادران قيام ضمن حمايت از مقاومت زندانيان بند 350 اوين چنين گفت :
بنمايندگي از جانب مادران شهدا و خانواده هاي زندانيان سياسي از مقاومت پرشكوه و قهرمانانه فرزندان مان در زندان اوين با تمام توان و امكانات مان حمايت مي كنيم و به آنها نويد پيروزي بزرگ مردم ايران را بدست تواناي ارتش ظفرنمون آزاديبخش ملي ايران مي دهيم.
k4 c3c0ek8 82653
خامنه اي بيچاره فكر مي كند، با قتل عام در اشرف، با موشك باران در ليبرتي، با اعدام جوانان ايران زمين در خيابانها يا حمله به زندانيان بي پناه در اوين مي تواند از طلوع خورشيد رهايي مردم ايران جلوگيري كند ولي كور خوانده است، مقاومتي كه ريشه در اعماق جامعه دارد، مقاومتي كه پرچم رهبري اش در دستان پر قدرت فرزند دلاورم مسعود است پيروزي اش غير قابل ترديد است و جناياتي از اين قبيل كه حتي در اواخر حكومت شاه نيز نظيرش را نديديم بهترين گواه ترس اين حاكميت از زوال محتوم است.
فرزندانم در زندان ليبرتي و زندان اوين و سراسر ايران زمين، مقاومت كنيد كه روز پيروزي بسيار نزديك است
k1 2b153k3 307c8k9 73d57

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر