چهارشنبه، اردیبهشت ۱۰، ۱۳۹۳



7:55:56 AM 1393/2/10
مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
مريم رجوی رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران

پيام تسليت رئيس جمهور برگزيده مقاومت به مناسبت شهادت مجاهد خلق محمد بابايی

مجاهد والامقام، محمد بابايی، در اثر ايست قلبی و به خاطر محاصره پزشکی و دسترسی نداشتن به بيمارستان، روز گذشته در ليبرتی به شهادت رسيد. او نوزدهمين شهيد محاصره ضدانسانی در اشرف و ليبرتی است که به رغم اورژانس بودن وضعيتش، نيروهای عراقی اجازه انتقال او را به بيمارستان ندادند و معالجه را به عمد به تأخير انداختند که منجر به شهادت وی شد.
شهادت جانگداز اين مجاهد اشرفی، يک بار ديگر رويکرد غيرمسئولانه ملل متحد و آمريکا را نسبت به فشارهای ضدبشری به مجاهدين در زندان ليبرتی و سکوت و بی عملی در برابر محاصره ظالمانه پزشکی توسط نيروهای وابسته به رژيم آخوندی در عراق را افشا می کند.
ننگ و نفرين بر جنايتکارانی که در حکومت عراق همزمان با جنايات اربابانشان در زندان اوين و ضرب و شتم و مجروح کردن زندانيان سياسی و ممانعت از مداوای آنان، مجاهدان در زندان ليبرتی را تحت محاصره درمانی قرار می دهند
استمرار اين محاصره ضدانسانی همچنين داغ ننگی بر پيشانی همه طرفهايی است که در مقابل اين محاصره، ناامنی و فقدان حداقل تجهيزات ايمنی در ليبرتی سکوت می کنند.
مجاهد خلق محمد بابايی با 28سال سابقه مبارزاتی و عبور سرفرازانه از ميدانهای رزم و پايداری، اين چنين به عهد خود با خدا و خلق وفا کرد و تا لحظه آخر استوار و سرفراز ماند.
زندگی و رزم او هم چنان که شهادت مظلومانهاش پيام جوشان پايداری است و اين پيامی است که پيروز خواهد شد.
شهادت اين مجاهد قهرمان را به خانواده او و همچنين همشهريانش در قوچان تسليت می گويم و برای آنان صبر و پايداری آرزو می کنم.
سلام بر او روزی که زاده شد، روزی که پای در راه مجاهدت برای رهايی خلق محبوبش گذاشت و روزی که در اوج افتخار و شرف به سوی جاودانه فروغها پرکشيد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر