دوشنبه، خرداد ۱۲، ۱۳۹۳

خاکسپاری شبانه پیکر مجاهد قهرمان غلامرضا خسروی توسط مأموران اطلاعات در اصفهان

8:10:06 AM 1393/3/12
مجاهد  شهید  غلامرضا  خسروی
مجاهد شهید غلامرضا خسروی


به گزارش دریافتی رژیم ضدبشری آخوندی پیکر شهید قهرمان مجاهد خلق غلامرضا خسروی را برخلاف خواست خانواده و از ترس تجمع مردم، شبانه در آرامگاه باغ رضوان اصفهان به خاک سپرد. این اقدام جنایتکارانه توسط مأموران جنایت پیشه اطلاعات و دادستانی رژیم صورت گرفت.

مأموران اطلاعات در ستاد خبری اصفهان یکشنبه شب خانواده شهید مجاهد غلامرضا خسروی را تهدید کردند که به هیچ وجه نبایستی برای این شهید مراسم بگیرند. آنان برای خانواده این شهید خط و نشان می کشیدند که مزدوران بسیجی به مراسم آنها حمله می کنند.

بعد از این تهدیدها، شش نفر از مأموران دژخیم دادستانی و اطلاعات رژیم اعضای خانواده شهید غلامرضا خسروی را به قبرستان باغ رضوان اصفهان برده و پیکر شهید را با آمبولانس آورده اند. اعضای خانواده اظهار داشتند صورت شهید غلامرضا را دیده اند که مانند قهرمان خوابیده و لبخند بر لب داشته است. آنها صورت این قهرمان مجاهد خلق را می بوسند و مراسم خاکسپاری همان شبانه در محاصره مأموران اطلاعات و تعداد محدودی از اعضای خانواده شهید صورت می گیرد.

اطلاعات رژیم خانواده را تهدید نموده است که به هیچ وجه نبایستی گزارشی از مراسم تدفین و یا هر مراسمی از این شهید در رسانه های اجتماعی و خارجی منعکس گردد و اگر در این رابطه خبری انعکاس پیدا کند، مستقیم به سراغ خانواده رفته و آنان را دستگیر می کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر