دوشنبه، خرداد ۱۲، ۱۳۹۳

بازداشت ناظم یک مدرسه ابتدایی در تهران به اتهام تجاوز به دو دانش آموز؛ مانع تجمع اعتراضی خانواده ها نشد


imagesفعالان در تبعید: ناظم یک مدرسه ابتدایی در تهران، به اتهام آزار و اذیت دو دانش آموز از طریق تهدید، بازداشت و در شعبه ۷۹ دادگاه کیفری استان تهران، محاکمه و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.
بنا بر اطلاع “کمپین صلح فعالان در تبعید”،  پس از بازداشت ناظم این مدرسه ابتدایی با طرح شکایت دو خانواده، اولیای سایر دانش آموزان با تجمع در آموزش و پرورش خواستار رسیدگی دقیق و سریع به این پرونده شدند.
بر اساس گزارش خبرگزاری “مهر”، پس از طرح شکایت خانواده، متهم دستگیر و در بازجویی های اولیه منکر اتهام خود شد. اما در جریان تحقیق از دانش آموزان مشخص شد، ناظم رفتار خوبی با آنها نداشته است. رسیدگی به این پرونده، والدین پسر بچه ۱۱ ساله دیگری نیز با مراجعه به دادگاه علیه ناظم مدرسه به اتهام آزار و اذیت شکایت کردند.
پرونده مذکور برای رسیدگی به شعبه ۷۹ دادگاه کیفری فرستاده شد و متهم صبح امروز به اتهام آزار و اذیت به ریاست قاضی محمدی کشکولی محاکمه شد.
در این جلسه که به با حضور متهم و شکات برگزار شد متهم منکر اتهامات خود شد و شکات به طرح شکایت پرداختند. قضات دادگاه پس از این جلسه ادامه رسیدگی را به روز دیگری موکول کردند.متهم نیز با قرار قانونی روانه زندان شد.
بر اساس این گزارش، پس از افشای این موضوع جمعی از اولیای دانش آموزان مدرسه با حضور در آموزش و پرورش خواستار رسیدگی به این ماجرا شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر