8:55:36 PM 1393/3/13
![]()
عشایر الانبار عراق
|
به
گزارش تلویزیون التغییر ابوعاصم عضو شورای نظامی عشایر الانبار درباره
وضعیت نبردها در فلوجه گفت: انقلابیون شهرهای گرمه و فلوجه را تحت کنترل
دارند آنها حملات ارتش مالکی را پس زده اند. ما در حال حاضر با ارتش مالکی
در جنگ نیستیم بلکه با شبه نظامیان سپاه بدر، شبه نظامیان عصائب و شبه
نظامیان سپاه تروریستی قدس وابسته به سپاه پاسداران رژیم ایران و سپاه
ضدابوالفضل العباس که در سوریه بود و آن را وارد عراق کرده اند؛ می جنگیم. …
. عضو شورای نظامی عشایر الانبار اعلام کرد: انقلابیون عشایر و همه دسته
ها آماده هستند که تا آخرین قطره خونشان بجنگند...
وی افزود: نظامیان مالکی اگر یک خانه را در فلوجه می گرفتند صدای تبلیغاتشان همه جا را فرا می گرفت… ولی آنها کنترلی ندارد و شبه نظامیان تنها اقدام به شبیخون می کنند ولی وقتی که مقاومت می بینند فرار می کنند و ما در حال پیشروی هستیم.
وی افزود: نظامیان مالکی اگر یک خانه را در فلوجه می گرفتند صدای تبلیغاتشان همه جا را فرا می گرفت… ولی آنها کنترلی ندارد و شبه نظامیان تنها اقدام به شبیخون می کنند ولی وقتی که مقاومت می بینند فرار می کنند و ما در حال پیشروی هستیم.

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر