12:58:09 PM 1393/3/13
![]()
اشرف الشبراوی نماینده پارلمان مصر
|
موضع گیری اشرف الشبراوی نماینده پارلمان مصر در مورد شهادت مجاهد قهرمان غلامرضا خسروی
در ابتدا تسلیت می گویم به خانم مریم رجوی و سازمان مجاهدین خلق و به خلق ایران و به همه مردم کشورهای عربی و جامعه انسانی به خاطر اعدام مبارز غلامرضا خسروی، که مدت 12سال را در زندان گذراند به گناهی نکرده بود و تنها کارش کمک به مردم ایران بود تا به آزادی دست یابد
این عمل شنیع را محکوم می کنم همان طور که همه جهان و همه مبارزان در هر جا که باشند آن را محکوم می کنند
این یک خسارت بزرگ برای همه ماست که چنین انسان مبارز جوانی اعدام شود.
هنگامی که رژیم آخوندی حاکم بر ایران به کشتن و اعدام غلامرضا خسروی پناه می برد بیانگر این است که رژیم در حال باختن و از دست دادن همه چیز است، از زندانی که 12سال در زندان بوده آن قدر می ترسد که دست به اعدام او می زند و حتی پیکرش را به خانواده اش نمی دهند این نشان دهنده به لرزه درآمدن رژیم آخوندی است و نشانه ترس و ضعف و افلاس این رژیم است.
الآن همه دنیا برای اپوزیسیون ایران احترام می گذارند و این جهت گیری در همه کشورها هست،
پیامم به مردم ایران این است، به آنها می گویم اعدام غلامرضا خسروی نشان دهنده این است که رژیم آخوندی حاکم بر ایران کاملاً ورشکست شده و حکومت فاشیستی اسلامی صلاحیت حکومت بر مردم را ندارد
و رژیم آخوندی زندگی را تباه کرده، اقتصاد ایران را تباه کرده و برنامه اتمی را پیش می برد که در خدمت مردم این کشور و یا امت اسلامی و جهان عرب نیست و فقط یک شمشیر در دیوار جهان اسلام است و از مردم ایران می خواهم که مثل کاری که ما در مصر انجام دادیم انجام دهند
از مردم ایران جوانان ایران می خواهم علیه این رژیم سرکوبگر فاشیزم برخیزید.
در ابتدا تسلیت می گویم به خانم مریم رجوی و سازمان مجاهدین خلق و به خلق ایران و به همه مردم کشورهای عربی و جامعه انسانی به خاطر اعدام مبارز غلامرضا خسروی، که مدت 12سال را در زندان گذراند به گناهی نکرده بود و تنها کارش کمک به مردم ایران بود تا به آزادی دست یابد
این عمل شنیع را محکوم می کنم همان طور که همه جهان و همه مبارزان در هر جا که باشند آن را محکوم می کنند
این یک خسارت بزرگ برای همه ماست که چنین انسان مبارز جوانی اعدام شود.
هنگامی که رژیم آخوندی حاکم بر ایران به کشتن و اعدام غلامرضا خسروی پناه می برد بیانگر این است که رژیم در حال باختن و از دست دادن همه چیز است، از زندانی که 12سال در زندان بوده آن قدر می ترسد که دست به اعدام او می زند و حتی پیکرش را به خانواده اش نمی دهند این نشان دهنده به لرزه درآمدن رژیم آخوندی است و نشانه ترس و ضعف و افلاس این رژیم است.
الآن همه دنیا برای اپوزیسیون ایران احترام می گذارند و این جهت گیری در همه کشورها هست،
پیامم به مردم ایران این است، به آنها می گویم اعدام غلامرضا خسروی نشان دهنده این است که رژیم آخوندی حاکم بر ایران کاملاً ورشکست شده و حکومت فاشیستی اسلامی صلاحیت حکومت بر مردم را ندارد
و رژیم آخوندی زندگی را تباه کرده، اقتصاد ایران را تباه کرده و برنامه اتمی را پیش می برد که در خدمت مردم این کشور و یا امت اسلامی و جهان عرب نیست و فقط یک شمشیر در دیوار جهان اسلام است و از مردم ایران می خواهم که مثل کاری که ما در مصر انجام دادیم انجام دهند
از مردم ایران جوانان ایران می خواهم علیه این رژیم سرکوبگر فاشیزم برخیزید.

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر