یکشنبه، خرداد ۲۵، ۱۳۹۳

خانواده های ۴زندانی سیاسی کرد: آنها در غل و زنجیر بودند اما روحیه یی بالا داشتند

9:35:24 AM 1393/3/25
تجمع خانواده‌های 4زندانی سیاسی کرد در جلوی زندانها
تجمع خانواده های 4زندانی سیاسی کرد در جلوی زندانها


خانواده های ۴ زندانی سیاسی کرد در مقابل زندانهای اوین، گوهردشت کرج و قزل حصار برای نجات جان فرزندانشان دست به تجمع اعتراضی زدند.

به گزارش منتشر شده روز شنبه 24خرداد، خانواده های این زندانیان که بیش از ۶۰ نفر تخمین زده می شدند ابتدا چند ساعت مقابل زندان اوین تجمع کردند و خواهان متوقف شدن حکم اعدام عزیزانشان شدند. آنها سپس تقسیم شده و در مقابل زندانهای اوین، گوهردشت کرج و قزل حصار تجمع کردند. سرانجام حوالی ساعت ۱۲ شنبه 24خرداد بر اثر پافشاری خانواده ها و تجمع مقابل زندان گوهردشت کرج به آنها اجازه داده شد که با فرزندانشان ملاقات کنند.

به گفته ملاقات کنندگان به فرزندان زندانیشان دست بند و پابند زده شده بود اما آنها از روحیه ای بالا برخوردار بودند. در پایان ملاقات به آنها گفته شد که وسایل فرزندانشان را با خود ببرند وقتی که خانواده پرسیدند مگر قصد اعدام فرزندان ما را دارید به آنها پاسخ مشخصی داده نشد. مأموران مرگ ولی فقیه ۴ زندانی سیاسی را با ماشین آمبولانس از سالن ملاقات به نقطه ای نامعلوم منتقل کردند. لحظاتی بعد یکی از بازجویان وزارت اطلاعات که مسئول شکنجه های جسمی و روحی این ۴ زندانی بوده با خانواده ها تلفنی تماس گرفت و به آنها گفت: که فرزندانشان ساعت ۴ بامداد روز یکشنبه ۲۵ خرداد ماه اعدام خواهند شد.

بر اساس آخرین خبرها بر اثر فشارهای بین المللی رژیم آخوندی امروز اعدام این زندانیان را به تعویق انداخت اما خطر اعدام هم چنان به قوت خود باقی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر