پنجشنبه، خرداد ۲۹، ۱۳۹۳

جشنواره موسیقی زنان یک ساعت قبل از شروع لغو شد


  • پنج شنبه, 29 خرداد 1393 04:44
 
آژانس ايران خبر 93/3/29 :« جشنواره موسیقی زنان که قرار بود از ۲۴ خرداد در تالار رودکی (وحدت) برگزار شود، یک ساعت قبل از شروع اولین اجرا لغو شد. "گرمای تابستان و کم فروخته شدن بلیط‌ ها" از جمله دلایل لغو این برنامه اعلام شده است.
 "جشنواره موسیقی بانوان" قرار بود در روزهای ۲۴ خرداد تا دوم تیر (۱۴ تا ۲۳ ژوئن) با شرکت ۱۱ گروه موسیقی در تالار رودکی (وحدت) تهران برگزار شود. همه‌چیز مهیا بود و اولین گروه نیز از صبح روز اجرا در محل برگزاری جشنواره مشغول تمرین بودند تا ساعت سه بعدازظهر اجرایشان را آغاز کنند. ساعت دو اما تابلویی بر درهای ورودی تالار رودکی نصب شد با این مضمون: "به‌لحاظ مسائل فنی کنسرت لغو شده است".
اما هیچ "مسئله فنی"ای در کار نبود؛ تنها مدیر جشنواره موسیقی زنان تشخیص داده بود که الان زمان مناسبی برای این اجراها نیست. کامران همت‌پور به روزنامه شرق گفته است: «این کنسرت‌ها به زمان دیگری که احتمالا بعد از ماه مبارک رمضان خواهد بود، موکول می‌شود. ما هشت‌ماه به‌دنبال برگزاری این اجراها بودیم اما به‌دلیل کم‌بودن فرصت برای اطلاع‌رسانی و کم‌فروخته‌شدن بلیط‌ ‌ها ترجیح دادیم برنامه در زمان دیگری اجرا شود تا بتوانیم اجراهای شایسته‌ای برای بانوان برگزار کنیم.»
وی البته توضیحی نداده که چرا این "ترجیح" زودتر خبری نشده و یک ساعت مانده به اولین اجرا اعلام شده است ».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر