پنجشنبه، خرداد ۲۹، ۱۳۹۳

سفارت ایران بنگاه معاملاتی رژیم در دمشق


میلادی: 2014-06-19 - خورشیدی: 1393/03/29 - 
کوردستان میدیا: پس از وقوع ناآرامی‌های سوریه، سفارت ایران در دمشق چندین هتل و اموالی همچون املاک و مستغلات در بخش قدیمی شهر دمشق خریداری کرده است.

روزنامه‌ی شرق الاوسط روز چهارشنبه در عناوین خبری خود از استفاده‌ی رژیم اسلامی ایران از شرایط بحرانی و بی‌ثباتی در سوریه برای خرید هتل‌های منطقه‌ی "البحصه" خبر داد.

این روزنامه عنوان کرده است، این هتل‌ها به طور مستقیم و یا با واسطه توسط ایران خریداری و به نام افراد وابسته به رژیم ثبت می‌شوند.

چند روز پیش مخالفان سوری هتلی را در مجاورت مرکز فرهنگی ایرانیان در پایتخت سوریه منفجر کردند، انقلابیون تلاش رژیم تهران برای خرید اموال در سوریه را تلاش برای "اشغال" دمشق قلمداد می‌کنند.

وزیر کار ایران با همتای سوری خود از آمادگی رژیم برای مشارکت در بازسازی سوریه خبر داده است و بشار اسد نیز امتیازات بسیاری به رژیم اعطا کرده است.

اظهارات وزیر کار ایران با واکنش و انتقاد شدید مخالفان رزیم پادشاهی سوریه مواجه شد و نصر الحریری اعلام کرده است: "سوریه امروز یک کشور اشغال شده از سوی ایران است و هر پروژه‌ای که این اشغالگر به نام بازسازی راه‌اندازی می‌کند در درجه اول در خدمت منافع خود است."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر