سه‌شنبه، خرداد ۱۳، ۱۳۹۳

یک دختر کُرد در تهران خودکشی کرد


1393/03/13 - 2014/06/03 - 19:30 تهرانچاپکردن‌تعداد خوانندگان این مطلب61 اندازە فونت: اندازە فونت بزرگتر کن‌اندازە فونت کوچکتر کن‌‌

یک دختر کُرد در تهران خودکشی کردآژانس کُردپا: یک دختر اهل شهر سردشت به دلایلی نامعلومی اقدام به خودکشی نمود و در نتیجه جان خود را از دست داد.
به گزارش آژانس خبررسانی کُردپا، سمیرا رسول‌زاده ٢٥ ساله و اهل شهر ربط از توابع سردشت در تهران خودکُشی کرد.

وی روز دوشنبه دوازدهم خردادماه در شهر تهران اقدام به خودکشی کرده و تاکنون دلیل خودکشی این دختر کُرد برای آژانس کُردپا نامعلوم است.

گفته می‌شود تاکنون جسد این دختر جوان به زادگاهش، ربط انتقال نیافته است.

روانشناسان براین باورند که اکثریت جمعیت ایران دچار افسردگی هستند که به دلیل عدم برنامه‌ریزی مطلوب آمار خودکشی روز به روز در ایران روبه افزایش می‌باشد.

کارشناسان امور اجتماعی "فقر، بیکاری، مشکلات اجتماعی و اختلافات خانوادگی" را از دلایل اصلی خودکشی در ایران و به ویژه در مناطق کُردنشین قلمداد می‌کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر