پنجشنبه، خرداد ۲۹، ۱۳۹۳

جام جهانی ۲۰۲۲ در تهران



در طول این مسابقات٬ زنان ایرانی اجازه‌ی حضور در استادیوم‌ها را نخواهند داشت و احتمال می‌رود که ایشان با پوشیدن لباس خارجی‌ها و قاطی آن‌ها وارد استادیوم‌ها شوند...
به گزارش بخش تجزیه و تحلیل اخبار سایت خودنویس٬ مسابقات جام جهانی که قرار بود در سال ۲۰۲۲ در قطر برگزار شود٬ در شهرهای تهران مشهد تبریز اصفهان و شیراز برگزار خواهد شد.
در طول این مسابقات٬ زنان ایرانی اجازه‌ی حضور در استادیوم‌ها را نخواهند داشت و احتمال می‌رود که ایشان با پوشیدن لباس خارجی‌ها و قاطی آن‌ها وارد استادیوم‌ها شوند.
تماشاگران خارجی و توریست‌هایی که به منظور تماشای مسابقات به ایران سفر می‌کنند باید با حجاب کامل اسلامی و لباس مناسب در ورزشگاه‌ها حاضر شوند.
بازیکنان ایران در طول مسابقات تحت نظارت سردار نقدی به نماز شب و دعای کمیل مشغول خواهند شد تا بدین ترتیب حتی تیم برزیل را شکست دهند.
تماشاگران خارجی در برنامه‌هایی که فدراسیون فوتبال و امامان جمعه برای آن‌ها تدارک دیده‌اند حضور خواهند یافت: قرائت قرآن٬ نماز وحدت٬ گوش دادن به سخنرانی های روح بخش حضرت آیت الله خامنه ای٬ حضور در نمازهای جمعه ی شهرهای مختلف.
در طول مسابقات دادن شعارها و انجام حرکاتی که به حرکات موزون شبیه است از جانب هر کس که باشد ممنوع است و تماشاگران ایرانی و خارجی موظف به رعایت قوانین اسلامی می‌باشند.
بازیکنانی که روی دست و پا و پس کله‌شان خال‌کوبی دارند موظف‌اند آن‌ها را با چسب بپوشانند.
مسابقات احتمالا در سالن‌های سینما پخش خواهند شد ولی بانوان اجازه‌ی حضور در این مکان‌ها را نخواهند داشت. کافه‌ها و رستوران‌ها نیز اجازه‌ی پخش مسابقات را ندارند.
خبرنگاران خارجی برای وصل شدن به مراکزشان باید هم‌چنان از فیلترشکن استفاده کنند. مسابقات برای تمام جهان با فاصله‌ی ده ثانیه پخش خواهد شد تا اگر صحنه‌ی نامناسبی به چشم خورد به منظور حفظ اخلاق جهانیان توسط کارگردانان ایرانی حذف و سانسور شود.
گزارش‌های بعدی متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر