جمعه، خرداد ۲۳، ۱۳۹۳

سخنگوی سپاه پاسداران: به رسانه های بسیج تذکر داده شده، نه سپاه

3:52:47 PM 1393/3/23
پاسدار رمضان شریف
پاسدار رمضان شریف


در پی هشدار و تهدید 3هفته پیش پاسدار فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم به رسانه های وابسته به نیروهای مسلح، مبنی بر خودداری از بازیهای رسانه یی و حمله و به دولت روحانی، سخنگوی سپاه پاسداران به صحنه آمد و مدعی شد که منظور فیروزآبادی رسانه های وابسته به سپاه نبوده است.

پاسدار رمضان شریف که اظهاراتش توسط خبرگزاری ایسنا (23خرداد 93) منعکس شده گفت: «روی صحبت سرلشگر فیروزآبادی بیشتر رسانه های منتسب به سازمان بسیج بوده، رسانه های وابسته به سازمان بسیج، ارتباط مستقیم و سازمان یافته ای با سپاه ندارند».

این در حالی است که پس از فیروزآبادی، آخوند سعیدی نمایندهٴ ولی فقیه در سپاه نیز به طور صریحتری به رسانه های سپاه هشدار داد و گفت: «برخی رسانه ها و خبرگزاریها منتسب به سپاه هستند و انتظار می رود که خبرگزاری فارس و دیگر خبرگزاریها در بیان خبر جامعیت داشته باشند، زیرا گاهی برخی اخبار بدون دقت و ملاحظه روی آنتن می رود».

شایان توجه است که واکنش سخنگوی سپاه پاسداران با سه هفته تأخیر در قبال اظهارات فیروزآبادی و آخوند سعیدی و تکذیب آنها، گویای جنگ و جدال پشت پرده در میان سپاه پاسداران و باندهای متخاصم درون آن است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر