مرگ يك كارگر نوجوان بر اثر انفجار سيلندر گاز
آژانس ايران خبر 93/3/14 :« در حالي كه قانون كار اشتغال نوجوانان را
تنها تحت شرايط كارآموزي و در صورت وجود امكانات ايمني مجاز ميداند، ديروز
نوجواني درجنوب تهران هنگام كار بر اثر حادثه آتشسوزي جان خود را از دست
داد.
اين حادثه در شهرك وليعصر، خيابان حيدري جنوبي زماني رخ داد كه چهار كارگر ۲۰، ۲۵، ۳۵ و۱۶ سالهاي بر اثر انفجار سيلندر گاز مايع در يك كارگاه جوب بري بهشدت دچار سوختگي ميشود.
بر اساس اين گزارش، نيروهاي امداد و نجات پس از رسيدن به محل حادثه، مشاهده كردند سه كارگر بهمحض وقوع انفجار ازمحل كار خود خارج شده اما يكي از كارگران كه در ميان شعلههاي آتش باقي مانده بود با تأييد عوامل اورژانس جان خود را از دست داده است.
به گفته ملكي سخنگوي سازمان آتشنشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران علت دقيق و قطعي اين حادثه در دست بررسي است وبهزودي نتايج آن اعلام ميشود».
اين حادثه در شهرك وليعصر، خيابان حيدري جنوبي زماني رخ داد كه چهار كارگر ۲۰، ۲۵، ۳۵ و۱۶ سالهاي بر اثر انفجار سيلندر گاز مايع در يك كارگاه جوب بري بهشدت دچار سوختگي ميشود.
بر اساس اين گزارش، نيروهاي امداد و نجات پس از رسيدن به محل حادثه، مشاهده كردند سه كارگر بهمحض وقوع انفجار ازمحل كار خود خارج شده اما يكي از كارگران كه در ميان شعلههاي آتش باقي مانده بود با تأييد عوامل اورژانس جان خود را از دست داده است.
به گفته ملكي سخنگوي سازمان آتشنشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران علت دقيق و قطعي اين حادثه در دست بررسي است وبهزودي نتايج آن اعلام ميشود».
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر