دوشنبه، خرداد ۱۲، ۱۳۹۳

MBC پس از 30 سال مادر و فرزندی را به هم رساند

 
دبی-العربیه.نت فارسی
داوود الشریان روزنامه نگار و مجری معروف تلویزیون MBC در برنامه تالک شو خود، مادر و پسری را که 30 سال همدیگر را ندیده بودند در فضایی احساساتی به هم رساند.

به گزارش العربیه.نت داوود الشریان مجری و شومن برنامه پربیننده "الثامنه" تلویزیون MBC که العربیه بخشی از آن است، به طور سری و بدون اینکه به عبدالله الخوجلی بازیکن معروف فوتبال پادشاهی سعودی بگوید، مادرش را از سودان به ریاض آورده و ناگهانی وارد گفتگوی زنده آنها در استودیو کرد. وی با دیدن مادرش کنترل خود را از دست داد و با گریه به پاهای وی افتاد. به این ترتیب خواب سی ساله این بازیکن معروف به واقعیت گرایید.

به یاد داشته باشیم که زندگی عبدالله الخوجلی فراز و نشیب های زیادی داشته است. پدر متوفی وی سی سال پیش مادر سودانی اش را طلاق داد و مادر به کشورش برگشت و در آنجا زندگی کرد. پرورش عبدالله به مادر بزرگ پدری اش سپرده شد.مادر بزرگ عبدالله را وقتی که پانزده ساله بود خبر داد که مادرش زنده است و در سودان زندگی می کند.

با شنیدن این خبر عبدالله تصمیم گرفت که مادرش را ملاقات کند. در بیست و یک سالگی عزم سفر به سودان کرد ولی شرایط مالی به وی اجازه این سفر را نداد. دو سال پس از آن دوباره تصمیم به سفر گرفت، اما به علت تصادف رانندگی در راه، این سفر نیز انجام نگرفت.

الخوجلی بازیکن باشگاه های فوتبال الهلال و النصر سعودی بوده و در کارنامه خود بازی های زیادی برای فوتبال پادشاهی سعودی داشته و در فوتبال آن کشور درخشیده است. وی در گفتگو با داوود الشریان در همین برنامه زنده از فراق مادر گفت و اظهار کرد که خیلی میل دارد مادرش را ببیندو تصمیم دارد دو هفته دیگر به دیدار وی برود که ناگهان مادر خود وارد استودیوشد. دیدار مادر و فرزند فضایی احساساتی در استودیو بوجود آورد.عبدالله الخوجلی وقتی چشمش به مادر افتاد همه چیز را فراموش کرد و مادر و فرزند همدیگر را در آغوش گرفتند و گریستند.

مادر جگرگوشه اش را به بغل گرفت. عبدالله خود را به پاهای مادر انداخت  گویی که خواب طولانی وی به حقیقت پیوست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر