چهارشنبه، مرداد ۲۲، ۱۳۹۳

او را در حاليکه حامله بود، کشتند! يکي از هزاران نفر قرباني تروريستهاي اسلامي داعش در سوريه و عراق!



heliya 0d493
ماري کرويتزر در صفحه فيس بوکي اش او را معرفي کرده است:
اسمش هلبيا است خانواده او را ما شش ماه قبل ( وقتي با توماس اشميدينگر و آزاد اکاسي) در سوريه بوديم در خانه خودشان به گرمي پذيرفتند. از ما پذيرايي کردند و به ما محبت فراوان کردند. دوست ما شاعر معروف طحا خليل که پدرش با محبت شهر را به ما نشان داد. بازار و همه جا را او در باره نگراني خودش از پيشروي داعش حرف زد. جبهه فقط چند کيلومتر از قاميشله دور بود.
وقتي از آنها جدا شديم هلبيا حامله بود.او و همسرش بسيار خوشحال بودند که اولين فرزند اشان بزودي متولد ميشود. دو هفته بعد از سفر ما، هلبيا کشته شد. از طرف تروريستهاي داعش به قتل رسيد. دو داعشي با عمليات انتحاري وارد قاميشله رفته به همراه هلبيا هفت نفر ديگر را کشتند. در شهرداري شهر قاميشله عمليات انتحاري انجام دادند جايي که حلبيا در آنجا کار ميکرد.
امروز داعش شهرها و روستاهاي زيادي را تصرف کرده است در عراق و در سوريه آنها اسير ميگيرند و مردم را با خود ميبرند، مي دزدند تجاوز ميکنند و پاکسازي قومي ميکنند، اين فجايع جلوي چشم همه ما اتفاق مي افتد،
همزمان قاتلين و جلادان، بدون مشکل در اروپا تظاهرات ميکنند. آنها با پرچم داعش با تي شرتهايي با علامت داعش بر تن در وين و لاهه و ديگر شهرهاي اروپايي راهپيمايي ميکنند . آنها فرياد مرک بر يهود سر ميدهند، پرچم داعش را به حرکت در مي اورند و فرياد مرگ بر شيعه، مرگ بر مسيحي و مرگ بر زنان سر ميدهند. ايزدي ها را کتک ميزنند و به هايم هاي پناهندگي حمله ميکنند و اين کارها را بيشتر و بيشتر ميکنند....
اين نوشته کوتاهي بود از صفحه فيس بوکي ماري کرويتزر، ما سازمان دهندگان کمپين بين المللي نه به زن ستيزي نيروهاي اسلامي، از همگان ميخواهيم به اين جنايات وحشتناک اعتراض کنيد. بهر طريق ممکن.
طومار اعتراض به جنايات داعشي ها و جريانات اسلامي عليه زنان را امضا کنيد!
http://www.avaaz.org/en/petition/EU_Ban_Ki_Moon_Navi_Pillay_Catherine_Ashton_Stop_Sharia_Law/?ngoyhhb
کمپين بين المللي عليه زن ستيزي نيروهاي اسلامي
۱٣ آگوست ۲۰۱۴

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر