پنجشنبه، شهریور ۲۰، ۱۳۹۳

منم ندا : تصاویری که می بینید کار داعش نیستند … کار حکومت مرگ و خون آخوندی حاکم بر ایرانست , یادر واقع جنایت پدرخوانده داعش حاکم برایران : علی خامنه ای.... + 18

منم ندا : تصاویری که می بینید کار داعش نیستند … کار حکومت مرگ و خون آخوندی حاکم بر ایرانست , یادر واقع جنایت پدرخوانده داعش حاکم برایران :  علی خامنه ای
۲۰ شهريور ۱۳۹۳
خیلی وقت هم نیست شاید کمتر از ۵ سال …..آره اینها فقط نمونه هایی از هزاران جنایات فجیع ولایت وقیه است که حدودن پنج سال پیش بدستورش انجام شد , ولی چرا دولتهای غربی  از کنار جریان کشتار هولناک فرزندانشان بوسیله عوامل و مزدوران آخوند خامنه ای البته شاید نه خیلی راحت ولی نهایتن راحت ! گذشته اند و آنرا به فراموشی سپرده اند ؟ …………………. 

اینها جنایات کسی است که پدرخوانده داعش است . تمام سعی شما هم این است که با او مذاکره کنید وباصطلاح طرفدارسیاست دیالوگ هستید ؟ تو را بخدا شما این حکومت و رهبرپوشالی وجنایتکارش بنام علی خامنه ای که پدرخوانده وتولید کننده داعش هستند را ول کرده اید وداعش را چسبیده اید ؟
آقای اوباما من ندا هستم برودرمورد من بخوان وفراموش نکن که چطور قلب مرا با گلوله شکافتند وهزاران مثل من را سربریدند وتکه تکه کردند جالا رژیم جنایتکاربرهبری آخوند خامنه ای را فراموش کرده ای وتنها داعش را چسبیده ای . البته که داعش تروریست است ولی چرا عمیق بررسی نمیکنید که چطورشد داعش بوجود آمد ؟ کی به حزب الله وجهاد اسلامی درلبنان ونظام جنایتکارسوریه  پول میدهدوکمک نظامی واستراتژیک به آنها میکند وایضا تمام گروههای تروریستی دیگردردنیا توسط چه رژیمی حمایت میشوند؟…...آیا بجز این رژیم سفاک وعلی خامنه ای کس دیگری هست ؟    
آقای اوباما من ندا هستم ….. هرشب بربالای سرتان درکاخ سفید میایم وداد میزنم تا انتقام خون بناحق ریخته خودم وهزاران جوان دیگررا بگیرم…. فقط فعلا یک کلام میگویم وبقیه را به بعد وامیگذارم ….. وآن یک کلام اینست : اگرساکت بنشنید وعلیه رژیم خونریز وفاشیستی ولایت فقیه وشخص خامنه ای کاری نکنید سکوت شما بمنزله این است که درتمام جنایات آنها دست دارید …….وعده ما بازهم درکاخ سفید … روح من بربالای همان بامهای طلایی شما هرشب پروازمیکند واین آواها ارزبان من که نداهستم به گوش شما خواهد رسید آنقدر داد میکنم تا کرشوید تا بالاخره یک کاری بکنید ……امیدوارم سرعقل بیائید وبا سکوت خود درجنایات علی خامنه ای پدرخوانده داعش ساکت ننشینید               حالا عکسها را ببینید  
منو یادتون میاد : منم ندا : تصاویری که می بینید کار داعش نیستند … کار حکومت مرگ و خون آخوندی حاکم بر ایرانست , یادر واقع جنایت پدرخوانده داعش حاکم برایران :  علی خامنه ای              
چه قضاوتی آیندگان در مورد شمایان خواهند داشت : فراموشکاران خوش خیال یا خوش خیالان فراموشکار
Dr.jamshid Amini's photo.
Dr.jamshid Amini's photo.
Dr.jamshid Amini's photo.
Dr.jamshid Amini's photo.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر