«نورس
الديبان - محمد سيد المحدثين رئيس كميسيون امور خارجه در شوراي ملي مقاومت
ايران، تأكيد كرد كه رژيم ايران طي سالهاي اخير حداقل 50ميليارد دلار به
بانك مركزي سوريه پرداخت كرده است.
وي در برنامه (مهمان مشرق) كه از تلويزيون اورينت نيوز پخش ميشود گفت صرف اين اموال توسط رژيم ايران در حمايت از رژيم سوريه،به وخامت وضعيت اقتصادي و افزايش تورم كمك كرده است...
سيد المحدثين از ميزان ارتباط مردم ايران با انقلاب خلق سوريه صحبت كرد و
گفت اين بخشي از انقلاب ايران است و آنها نيز همين اهداف را دارند ،و
اشاره نمود كه پيروزي هريك پيروزي ديگري خواهد بود و اگر خدا خواست و رژيم
ايران رفت بشار اسد يك روز هم در حكومت باقي نخواهد ماند ...».وي در برنامه (مهمان مشرق) كه از تلويزيون اورينت نيوز پخش ميشود گفت صرف اين اموال توسط رژيم ايران در حمايت از رژيم سوريه،به وخامت وضعيت اقتصادي و افزايش تورم كمك كرده است...
سايت تلويزيون اورينت- سوريه11 شهريور 1393 ( 2 سپتامبر 2014 )


هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر