8:08:23 PM 1393/6/12
قربانیان هواپیمای شرکت ایران 140 که در نزدیکی فرودگاه مهرآباد سقوط کرده است
|
خامنه
ای در خرداد 92 در سخنانی شیادانه از پیشرفتهای علمی حرف زد و گفت: ”مراکز
سنجش جهانی درباره ایران، قضاوت می کنند که رشد پیشرفت علمی او و شتاب
پیشرفت علمی، یازده برابر متوسط دنیاست. این چیز کمیه؟ مراکز سنجش علمی پیش
بینی می کنند که تا چند سال دیگر، تا سال2017، ایران در رتبه چهارم علمی
قرار می گیره، این چیز کوچکی است؟“ ...
اما واقعیت چیست؟
به عنوان یک نمونه از پیشرفتهای این رژیم، وضعیت هواپیمایی آن را بررسی می کنیم:
19مرداد 1393: سقوط هواپیمای ایران 140 در کنار فرودگاه مهرآباد. 48 هموطن جان باختند.
13اسفند 1392: سقوط یک فروند فالکن 20 سازمان هواپیمایی کشوری در آب های خلیج فارس
19 دی 1389 سقوط یک فروند بوئینگ 727 متعلق به شرکت ایران ایر در نزدیکی ارومیه. در این سانحه 77 هموطن جان باختند.
31شهریور 1388: سقوط یک فروند هواپیمای نظامی ایلیوشین 76 دارای سیستم آواکس در حین مانور هوایی در جنوب قرچک ورامین.
دوم مرداد 1388: پرواز شماره 1525 هواپیمایی آریاتور در فرودگاه مشهد در نتیجه باز نشدن چرخ جلو و اشکال در چرخ های عقب در هنگام فرود از باند خارج شد و به دیوار فرودگاه برخورد کرد.
24تیر 1388: سقوط هواپیمای مسافربری توپولف تی یو 154 متعلق به شرکت هواپیمایی کاسپین که عازم ارمنستان بود.
بر اثر سقوط این هواپیما 168نفر از جمله 45تن از هموطنان ارمنی کشته شدند
27بهمن 1387: سقوط هواپیمای مسافربری ایران -140 در حوالی فرودگاه شاهین شهر اصفهان. پنج سرنشین هواپیما جان باختند.
6آذر 1385: سقوط هواپیمای آنتونوف 74 متعلق به سپاه در فرودگاه مهرآباد، و کشته شدن 36نفر.
10شهریور 1385: سقوط هواپیمای توپولف -154 شرکت ایران ایرتور در فرودگاه مشهد. در این حادثه 28نفر کشته و 50نفر زخمی شدند.
19 دی 1384: سقوط هواپیمای فالکن-20 متعلق به سپاه پاسداران در شمال غرب ایران.
15آذر 1384: سقوط هواپیمای سی-130 ارتش رژیم، بر روی منطقه یی مسکونی در تهران، بیش از 110 کشته بر جا گذاشت.
21بهمن 1382: یک فوکر-50 در هنگام فرود آمدن در فرودگاه شارجه به زمین برخورد کرد.
27اردیبهشت1382: سقوط هواپیمای یاک- 40 از شرکت فراز قشم در نزدیکی ساری.
30بهمن 1381: سقوط ایلیوشین-76 متعلق به سپاه رژیم در جنوب شرق ایران.
23بهمن 1380: هواپیمای توپولف-154 شرکت ایران ایرتور در نزدیکی خرم آباد با کوه برخورد کرد.
این گوشه یی از ارمغان شوم نظام ولایت فقیه در زمینه ی هواپیمایی در طی 12سال از سال81 تا 93 برای مردم ایران بود. سقوط پیاپی هواپیماها و هر بار جان باختن فوجی از مردم بی گناه
نقش سپاه در تخریب زیر ساختهای حمل ونقل هوایی ایران
(سقوط هواپیمای ”ایران 140“ در 19مرداد)
بررسی آخرین سانحه علاوه بر این که به خوبی ویژگی ضدمردمی رژیم ولایت فقیه را نشان می دهد و به طور خاص نقش سپاه پاسداران را در تخریب زیرساختهای مربوط به حمل و نقل هوایی در ایران برملا می کند.
به گفته یکی از متخصصان هوایی، هواپیمایی که صبح یکشنبه در تهران سقوط کرد و جان دهها تن از هموطنان ما را گرفت، از نوع هواپیماهای آنتونف 140 ساخت اوکراین بوده و برای انتقال دام و طیور طراحی شده بود، اما یک شرکت هواپیماسازی سپاه پاسداران موسوم به «هسا» با خرید این هواپیماها و ایجاد تغییرات جزئی، آنها را به هواپیمای مسافربری تبدیل کرده و نام «ایران 140» برآنها گذاشته است.
سقوط های پیاپی ”ایران 140“ در این چند سال
جالب است که به اعتراف رسانه های رژیم این پنجمین هواپیما از این مدل است که در ایران سقوط می کند. که در فهرست بالا که در روزنامه های رژیم به چاپ رسیده، تنها سه مورد آن آمده است.
یک مقام هواپیمایی رژیم فاش کرد که هیچ شرکتی حاضر نشده هواپیمای «ایران 140» را خریداری کند و به ناچار سپاه پاسداران، یک شرکت هوایی به نام «ایران 140» راه اندازی کرد. اغلب هواپیماهای تولیدشده ی این شرکت در مراحل آزمایشی سقوط کرده و از بین رفته اند.
سال گذشته نیز در اطراف اصفهان یک هواپیما از همین نوع ایران 140، سقوط کرد و همه خدمه آن کشته شدند اما چون مسافر نداشت بازتاب پیدا نکرد. به گفته منابع هواپیمایی رژیم، در دو سال اخیر پنج بار موتورهای این هواپیماها در حالی که حامل مسافر بوده اند، در حین پرواز از کار افتاده که ممکن بوده به سقوط هواپیما منجر شود.
چهار سال پیش بازرسانی از ایکائو استفاده از این نوع هواپیما را به دلیل استانداردهای پایین، ممنوع اعلام کردند این اقدام به خاطر سقوط یک هواپیما از این نوع در حوالی اصفهان بوده است.
دو سال پیش نیز جمعی از مقامات بررسی استاندارد پرواز و سازمان هواپیمایی رژیم، پرواز با این نوع هواپیما را خطرناک دانسته و گفته بودند اگر ایرادها و عیبهای این هواپیماها برطرف نشوند مجوز پرواز مجدداً لغو می شود.
یک عضو مجلس ارتجاع به نام خسروی فاش ساخت «از همان ابتدای ساخت این هواپیما در مورد موتور آن «شک و تردیدهای بسیاری» وجود داشت
اتفاقاً همین سانحه سقوط هواپیمای ایران 140 که در 19مرداد امسال اتفاق افتاد، نمونه خوبی است که می شود در آن ماهیت ضدمردمی این رژیم و نقش تخریبی و جنایتکارانه ای را که در تمامی سیاستهایش به خصوص در زمینه خدماتی که رو به مردم است دید. چون همه از نامناسب بودن و خرابی این هواپیما مطلع بوده اند. و اصلاً این هواپیما مخصوص پرواز طیور و دام بوده. اما بدون هیچ توجهی به جان مردم هواپیما را به عنوان هواپیمای مسافربری به پرواز درآوردند.
احمد خرم، وزیر راه اسبق رژیم درمرداد ماه امسال در گفتگو با روزنامه آرمان ضمن تأکید بر این که « هواپیمای ایران- ۱۴۰ اجازه پرواز نداشت»، گفته است: « به ایرلاینها هم ابلاغ شده که از این هواپیما استفاده نکنند»،
مهرداد لاهوتی نماینده مجلس رژیم بعد از سقوط این هواپیما می گوید به این هواپیما نباید اجازه پرواز داده می شد. البته به رغم این که تا کنون چندین مورد سقوط و آتش گرفتن موتور اتفاق افتاده تا کنون مجلس در مورد پرواز این هواپیماها واکنشی نشان نداده است.
تأیید پرواز، به رغم عیب موتور در اعترافهای که در رسانه های رژیم و خبرگزاری حکومتی ایسنا در مورد این سقوط شده بود، معلوم شد که در پرواز قبلی این هواپیما (که از اصفهان به تهران آمده بود) بخش مهندسی زمینی متوجه ضعف موتورهای ملخی ایران ١٤٠ شده بوده و اعلام کرده، که یکی از موتورها مشکل دارد و موتور دیگر هم توان حمل و کشیدن هواپیما رو ندارد. اما این هواپیما را به رغم وجود همه این چیزها، برای پرواز به طبس آماده می کنند.
باز هم از نکاتی که جنایتکاری متولیان این رژیم را نشان می دهد این است که، اصلاً معلوم شده که طراحی اولیه موتور این هواپیما برای هلیکوپتر بوده، اما در اوکراین با ایجاد تغییراتی آن را برای پرواز هواپیما تغییر داده اند. و دیگر این که این موتور برای پرواز ٥٠ نفر ظرفیت نداشته است و تعداد مسافر در آنتونوف ١٤٠ باید بین ٣٥ تا ٤٠ نفر می بوده. همه اینها از یک چیز که در همه سیاستهای این رژیم جاری و ساری هست خبر می دهد، و آن این که اساس وجود حکومت ولایت فقیه و این دار و دسته جنایتکار که انقلاب ایران را سرقت کردند، بر دو محور سوار است. یکی چپاول و غارت مال و داراییهای مردم از هر طریق و هر شیوه. و دیگری حفظ امنیت و بقای خودش به هر قیمت و هزینه. یعنی وقتی موضوع مسائل مردم و ساخت و بهبود زیر ساختهای کشور و ارتقاء آنها مطرح است، از جمله همین وضعیت هواپیمایی، رژیم برای آن هیچ ارزشی قائل نیست و از دست رفتن جان انسانها در واقع اصلاً دغدغه اش نیست. اما وقتی نوبت به منافع و غارتگریهای سران و عوامل این رژیم و حفظ و امنیت این رژیم می رسد، میلیاردها دلار از جیب مردم ایران برای آن می پردازد، از جمله همین پروژه بمب سازی اتمی و همچنین هزینه های کلان برای حفظ دیکتاتورهایی مثل بشار اسد و صدور سلاح و تروریسم منطقه ای. و ساخت و ساز در لبنان و ونزوئلا و هر جایی دیگری که می خواهد چنگ بیا ندازد.
کهنه ترین هواپیماهای دنیا در ایران
روزنامه حکومتی اعتما د نوشت کهنه ترین هواپیماهای دنیا در ایران پرواز می کنند... متوسط عمر ناوگان هواپیمایی در ایران بالای 20سال است در حالی که استاندارد جهانی کمتر از 10 و حتی 5سال است... بر اساس اطلاعات سازمان مشاوره هوانوردی انگلیس، ایران 189 هواپیما در ناوگان فعلی خود دارد که به طور متوسط عمر 22ساله دارد؛ همچنین این کشور 76 هواپیمای ذخیره با عمر متوسط 24سال دارد... این در حالی است که سن استاندارد یک ناوگان هوایی تنها 6سال است. (روزنامه حکومتی اعتماد 21مرداد93)
71 سانحه هوایی در حکومت آخوندی
بر اساس آمارهای سازمان هوایی کشور از ابتدای انقلاب سال ۱۳۵۷ تا سال ۱۳۹۰، ۷۱ سانحه هوایی برای هواپیماهای مسافربری ایران اتفاق افتاده است که در نتیجه آنها ۱۸۱۷ نفر کشته شده اند. البته این آماری است که خود رژیم اعلام می کند و چه بسا آمار واقعی بالاتر از این باشد. علت هم واضح است. در بررسی علل این وضعیت هم اصلاً بحث تحریم و نبود قطعات یدکی و غیره، واقعی و درست نیست، و این هم خودش یک دجالگری است. چرا که عوامل این رژیم از همین تحریمها هم به دنبال سودجویی خودشان و وارد کردن اجناس بنجل و چاپیدن مردم ایران هستند.
تحریمهای سود آور برای دار و دسته های حکومتی اخیراً آخوند حسن روحانی نیز به این واقعیت اعتراف کرد که غارتگران این رژیم که خودش و دار و دسته اش هم جزو همانهاست از همین تحریمها هم سود برده اند. یعنی با فرصت طلبی از نیازهای مردم ایران و وارد کردن و گران کردن کالا و هزار کلک دیگر. وی اعتراف کرد: ”در همین کشور، عده یی به نام این که باید در برابر قدرتها و ابر قدرتها مبارزه کنیم و بایستیم، جیب مردم را زدند، اموال مردم را غارت کردند“.
باز همان داستان قدیمی
داستان غم انگیز هواپیمایی میهنمان، همان داستان تمامی ایران و ملت ایران است. و ریشه همه مصا ئب نیز در ماهیت این حاکمیت سرقتی نهفته است. حاکمانی که به جای صرف دارایی و سرمایه های ملی مردم در راستای بهبود ساختارهای زیر بنایی کشور از جمله همین وضعیت هواپیمایی کشور، همه چیز را خرج غارتگریها و حفظ قدرت و حکومت خود از طریق صدور ارتجاع و تروریسم و جنگ افروزی می کنند. و راه نجات هواپیمایی ایران نیز در برکندن ریشه این حکومت نهفته است.
اما واقعیت چیست؟
به عنوان یک نمونه از پیشرفتهای این رژیم، وضعیت هواپیمایی آن را بررسی می کنیم:
19مرداد 1393: سقوط هواپیمای ایران 140 در کنار فرودگاه مهرآباد. 48 هموطن جان باختند.
13اسفند 1392: سقوط یک فروند فالکن 20 سازمان هواپیمایی کشوری در آب های خلیج فارس
19 دی 1389 سقوط یک فروند بوئینگ 727 متعلق به شرکت ایران ایر در نزدیکی ارومیه. در این سانحه 77 هموطن جان باختند.
31شهریور 1388: سقوط یک فروند هواپیمای نظامی ایلیوشین 76 دارای سیستم آواکس در حین مانور هوایی در جنوب قرچک ورامین.
دوم مرداد 1388: پرواز شماره 1525 هواپیمایی آریاتور در فرودگاه مشهد در نتیجه باز نشدن چرخ جلو و اشکال در چرخ های عقب در هنگام فرود از باند خارج شد و به دیوار فرودگاه برخورد کرد.
24تیر 1388: سقوط هواپیمای مسافربری توپولف تی یو 154 متعلق به شرکت هواپیمایی کاسپین که عازم ارمنستان بود.
بر اثر سقوط این هواپیما 168نفر از جمله 45تن از هموطنان ارمنی کشته شدند
27بهمن 1387: سقوط هواپیمای مسافربری ایران -140 در حوالی فرودگاه شاهین شهر اصفهان. پنج سرنشین هواپیما جان باختند.
6آذر 1385: سقوط هواپیمای آنتونوف 74 متعلق به سپاه در فرودگاه مهرآباد، و کشته شدن 36نفر.
10شهریور 1385: سقوط هواپیمای توپولف -154 شرکت ایران ایرتور در فرودگاه مشهد. در این حادثه 28نفر کشته و 50نفر زخمی شدند.
19 دی 1384: سقوط هواپیمای فالکن-20 متعلق به سپاه پاسداران در شمال غرب ایران.
15آذر 1384: سقوط هواپیمای سی-130 ارتش رژیم، بر روی منطقه یی مسکونی در تهران، بیش از 110 کشته بر جا گذاشت.
21بهمن 1382: یک فوکر-50 در هنگام فرود آمدن در فرودگاه شارجه به زمین برخورد کرد.
27اردیبهشت1382: سقوط هواپیمای یاک- 40 از شرکت فراز قشم در نزدیکی ساری.
30بهمن 1381: سقوط ایلیوشین-76 متعلق به سپاه رژیم در جنوب شرق ایران.
23بهمن 1380: هواپیمای توپولف-154 شرکت ایران ایرتور در نزدیکی خرم آباد با کوه برخورد کرد.
این گوشه یی از ارمغان شوم نظام ولایت فقیه در زمینه ی هواپیمایی در طی 12سال از سال81 تا 93 برای مردم ایران بود. سقوط پیاپی هواپیماها و هر بار جان باختن فوجی از مردم بی گناه
نقش سپاه در تخریب زیر ساختهای حمل ونقل هوایی ایران
(سقوط هواپیمای ”ایران 140“ در 19مرداد)
بررسی آخرین سانحه علاوه بر این که به خوبی ویژگی ضدمردمی رژیم ولایت فقیه را نشان می دهد و به طور خاص نقش سپاه پاسداران را در تخریب زیرساختهای مربوط به حمل و نقل هوایی در ایران برملا می کند.
به گفته یکی از متخصصان هوایی، هواپیمایی که صبح یکشنبه در تهران سقوط کرد و جان دهها تن از هموطنان ما را گرفت، از نوع هواپیماهای آنتونف 140 ساخت اوکراین بوده و برای انتقال دام و طیور طراحی شده بود، اما یک شرکت هواپیماسازی سپاه پاسداران موسوم به «هسا» با خرید این هواپیماها و ایجاد تغییرات جزئی، آنها را به هواپیمای مسافربری تبدیل کرده و نام «ایران 140» برآنها گذاشته است.
سقوط های پیاپی ”ایران 140“ در این چند سال
جالب است که به اعتراف رسانه های رژیم این پنجمین هواپیما از این مدل است که در ایران سقوط می کند. که در فهرست بالا که در روزنامه های رژیم به چاپ رسیده، تنها سه مورد آن آمده است.
یک مقام هواپیمایی رژیم فاش کرد که هیچ شرکتی حاضر نشده هواپیمای «ایران 140» را خریداری کند و به ناچار سپاه پاسداران، یک شرکت هوایی به نام «ایران 140» راه اندازی کرد. اغلب هواپیماهای تولیدشده ی این شرکت در مراحل آزمایشی سقوط کرده و از بین رفته اند.
سال گذشته نیز در اطراف اصفهان یک هواپیما از همین نوع ایران 140، سقوط کرد و همه خدمه آن کشته شدند اما چون مسافر نداشت بازتاب پیدا نکرد. به گفته منابع هواپیمایی رژیم، در دو سال اخیر پنج بار موتورهای این هواپیماها در حالی که حامل مسافر بوده اند، در حین پرواز از کار افتاده که ممکن بوده به سقوط هواپیما منجر شود.
چهار سال پیش بازرسانی از ایکائو استفاده از این نوع هواپیما را به دلیل استانداردهای پایین، ممنوع اعلام کردند این اقدام به خاطر سقوط یک هواپیما از این نوع در حوالی اصفهان بوده است.
دو سال پیش نیز جمعی از مقامات بررسی استاندارد پرواز و سازمان هواپیمایی رژیم، پرواز با این نوع هواپیما را خطرناک دانسته و گفته بودند اگر ایرادها و عیبهای این هواپیماها برطرف نشوند مجوز پرواز مجدداً لغو می شود.
یک عضو مجلس ارتجاع به نام خسروی فاش ساخت «از همان ابتدای ساخت این هواپیما در مورد موتور آن «شک و تردیدهای بسیاری» وجود داشت
اتفاقاً همین سانحه سقوط هواپیمای ایران 140 که در 19مرداد امسال اتفاق افتاد، نمونه خوبی است که می شود در آن ماهیت ضدمردمی این رژیم و نقش تخریبی و جنایتکارانه ای را که در تمامی سیاستهایش به خصوص در زمینه خدماتی که رو به مردم است دید. چون همه از نامناسب بودن و خرابی این هواپیما مطلع بوده اند. و اصلاً این هواپیما مخصوص پرواز طیور و دام بوده. اما بدون هیچ توجهی به جان مردم هواپیما را به عنوان هواپیمای مسافربری به پرواز درآوردند.
احمد خرم، وزیر راه اسبق رژیم درمرداد ماه امسال در گفتگو با روزنامه آرمان ضمن تأکید بر این که « هواپیمای ایران- ۱۴۰ اجازه پرواز نداشت»، گفته است: « به ایرلاینها هم ابلاغ شده که از این هواپیما استفاده نکنند»،
مهرداد لاهوتی نماینده مجلس رژیم بعد از سقوط این هواپیما می گوید به این هواپیما نباید اجازه پرواز داده می شد. البته به رغم این که تا کنون چندین مورد سقوط و آتش گرفتن موتور اتفاق افتاده تا کنون مجلس در مورد پرواز این هواپیماها واکنشی نشان نداده است.
تأیید پرواز، به رغم عیب موتور در اعترافهای که در رسانه های رژیم و خبرگزاری حکومتی ایسنا در مورد این سقوط شده بود، معلوم شد که در پرواز قبلی این هواپیما (که از اصفهان به تهران آمده بود) بخش مهندسی زمینی متوجه ضعف موتورهای ملخی ایران ١٤٠ شده بوده و اعلام کرده، که یکی از موتورها مشکل دارد و موتور دیگر هم توان حمل و کشیدن هواپیما رو ندارد. اما این هواپیما را به رغم وجود همه این چیزها، برای پرواز به طبس آماده می کنند.
باز هم از نکاتی که جنایتکاری متولیان این رژیم را نشان می دهد این است که، اصلاً معلوم شده که طراحی اولیه موتور این هواپیما برای هلیکوپتر بوده، اما در اوکراین با ایجاد تغییراتی آن را برای پرواز هواپیما تغییر داده اند. و دیگر این که این موتور برای پرواز ٥٠ نفر ظرفیت نداشته است و تعداد مسافر در آنتونوف ١٤٠ باید بین ٣٥ تا ٤٠ نفر می بوده. همه اینها از یک چیز که در همه سیاستهای این رژیم جاری و ساری هست خبر می دهد، و آن این که اساس وجود حکومت ولایت فقیه و این دار و دسته جنایتکار که انقلاب ایران را سرقت کردند، بر دو محور سوار است. یکی چپاول و غارت مال و داراییهای مردم از هر طریق و هر شیوه. و دیگری حفظ امنیت و بقای خودش به هر قیمت و هزینه. یعنی وقتی موضوع مسائل مردم و ساخت و بهبود زیر ساختهای کشور و ارتقاء آنها مطرح است، از جمله همین وضعیت هواپیمایی، رژیم برای آن هیچ ارزشی قائل نیست و از دست رفتن جان انسانها در واقع اصلاً دغدغه اش نیست. اما وقتی نوبت به منافع و غارتگریهای سران و عوامل این رژیم و حفظ و امنیت این رژیم می رسد، میلیاردها دلار از جیب مردم ایران برای آن می پردازد، از جمله همین پروژه بمب سازی اتمی و همچنین هزینه های کلان برای حفظ دیکتاتورهایی مثل بشار اسد و صدور سلاح و تروریسم منطقه ای. و ساخت و ساز در لبنان و ونزوئلا و هر جایی دیگری که می خواهد چنگ بیا ندازد.
کهنه ترین هواپیماهای دنیا در ایران
روزنامه حکومتی اعتما د نوشت کهنه ترین هواپیماهای دنیا در ایران پرواز می کنند... متوسط عمر ناوگان هواپیمایی در ایران بالای 20سال است در حالی که استاندارد جهانی کمتر از 10 و حتی 5سال است... بر اساس اطلاعات سازمان مشاوره هوانوردی انگلیس، ایران 189 هواپیما در ناوگان فعلی خود دارد که به طور متوسط عمر 22ساله دارد؛ همچنین این کشور 76 هواپیمای ذخیره با عمر متوسط 24سال دارد... این در حالی است که سن استاندارد یک ناوگان هوایی تنها 6سال است. (روزنامه حکومتی اعتماد 21مرداد93)
71 سانحه هوایی در حکومت آخوندی
بر اساس آمارهای سازمان هوایی کشور از ابتدای انقلاب سال ۱۳۵۷ تا سال ۱۳۹۰، ۷۱ سانحه هوایی برای هواپیماهای مسافربری ایران اتفاق افتاده است که در نتیجه آنها ۱۸۱۷ نفر کشته شده اند. البته این آماری است که خود رژیم اعلام می کند و چه بسا آمار واقعی بالاتر از این باشد. علت هم واضح است. در بررسی علل این وضعیت هم اصلاً بحث تحریم و نبود قطعات یدکی و غیره، واقعی و درست نیست، و این هم خودش یک دجالگری است. چرا که عوامل این رژیم از همین تحریمها هم به دنبال سودجویی خودشان و وارد کردن اجناس بنجل و چاپیدن مردم ایران هستند.
تحریمهای سود آور برای دار و دسته های حکومتی اخیراً آخوند حسن روحانی نیز به این واقعیت اعتراف کرد که غارتگران این رژیم که خودش و دار و دسته اش هم جزو همانهاست از همین تحریمها هم سود برده اند. یعنی با فرصت طلبی از نیازهای مردم ایران و وارد کردن و گران کردن کالا و هزار کلک دیگر. وی اعتراف کرد: ”در همین کشور، عده یی به نام این که باید در برابر قدرتها و ابر قدرتها مبارزه کنیم و بایستیم، جیب مردم را زدند، اموال مردم را غارت کردند“.
باز همان داستان قدیمی
داستان غم انگیز هواپیمایی میهنمان، همان داستان تمامی ایران و ملت ایران است. و ریشه همه مصا ئب نیز در ماهیت این حاکمیت سرقتی نهفته است. حاکمانی که به جای صرف دارایی و سرمایه های ملی مردم در راستای بهبود ساختارهای زیر بنایی کشور از جمله همین وضعیت هواپیمایی کشور، همه چیز را خرج غارتگریها و حفظ قدرت و حکومت خود از طریق صدور ارتجاع و تروریسم و جنگ افروزی می کنند. و راه نجات هواپیمایی ایران نیز در برکندن ریشه این حکومت نهفته است.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر