پنجشنبه، شهریور ۲۷، ۱۳۹۳

چه خبرا؟! یاکوزا بابک زنجانی

ف.م.سخن

آقا خطر خطر! مدیر بانک مرتبط با بابک زنجانی ترور شد. پای مافیای چین و مافیای ژاپن هم به وسط پرونده‌ی زنجانی کشیده شد. می‌ترسم یک خرده دیگر بگذرد بگویند بابک زنجانی سردسته یاکوزاهای ژاپن بوده است...
سلام. بدون مقدمه‌چینی می‌رویم سر اصل مطلب. یک بار دیگر تفاوت فرهنگی٬ این بار در کره جنوبی. تدارکاتچی تیم ملی فوتبال امید ایران به یک زن کره‌ای که راهنمای مسابقات بوده می‌گوید بیا عکس دو نفره بگیریم. آن زن بی خبر از همه جا هم با لبخند می‌پذیرد و فکر می کند یک عکس یادگاری با یک ایرانی که ایرادی ندارد. مرد لبخند زن را که می‌بیند خیالاتی به سرش می‌زند و تفاوت فرهنگی از خودش نشان می‌دهد. پلیس هم مرد تدارکاتچی را می‌گیرد که این جا تفاوت فرهنگی جرم است و مجازات دارد. این تفاوت‌های فرهنگی سر دراز دارد و باید ببینیم تفاوت فرهنگی بعدی در کدام کشور نشان داده خواهد شد.

آقا نماز بارانی٬ نماز وحشتی٬ نماز رحمتی چیزی بخوانید بل‌که این بحران کم آبی رفع شود. به گزارش خودنویس به نقل از خبرگزاری فارس وضع کم آبی بدتر از اینی که هست خواهد شد. من نمی‌دانم این آقایان حوزه علمیه چه کار می‌کنند و چرا با تماس‌های الهی و غیبی خود تقاضای آب و باران از خداوند رحمان نمی‌کنند. آقای مصباح با شما هستم! آقای مکارم با شما هستم! اینترنت پر سرعت و استراتژی انتخابات را ول کنید فکری به حال بحران کم آبی بکنید.

آقای مجید محمدی در ادامه مبحث بی‌بی‌سی‌زاسیون صدای آمریکا اسامی کسانی را منتشر کرده اند که در لیست سیاه بخش فارسی صدای آمریکا هستند. من نمی‌دانم از تلویزیون دولتی چه انتظاری هست. بابا می‌خواهند روابط را بهبود ببخشند و هی راست و چپ هیات به این ور و آور قاره‌ها گسیل می‌دارند بعد تلویزیون آمریکا بیاید به جمهوری اسلامی فحش بدهد یا اجازه بدهد میهمان‌اش از کراوات سبز استفاده کند؟

آقام ظریف گفته که رسیدن به نوعی توافق اتمی بهتر از هیچ توافقی‌ست. بفرما! پنجاه در صد موضوع حل شد و آقای داماد اعلام رضایت کرد. حالا باید ببینیم عروس خانم چه می‌گوید. این آقای ظریف هم یک جوری حرف می‌زند که انگار غرب بلانسبت بلانسبت پشت کوه است و می‌شود او را یک‌جوری تحمیق کرد. امان از این لبخندهای دیپلماتیک غرب که چه سوء تفاهم‌ها ایجاد نکرده است.

آقا خطر خطر! مدیر بانک مرتبط با بابک زنجانی ترور شد. پای مافیای چین و مافیای ژاپن هم به وسط پرونده‌ی زنجانی کشیده شد. می‌ترسم یک خرده دیگر بگذرد بگویند بابک زنجانی سردسته یاکوزاهای ژاپن بوده است. اصن از حرف زدن‌اش پیدا بود که یک کاسه‌ای زیر نیم کاسه‌اش هست. ما هی گفتیم٬ کسی گوش نکرد.

و آخر از همه این که خانم شیرین عبادی خطاب به رییس جمهور گفته است که نگذارید دانشجویان از ادامه تحصیل باز بمانند. دکتر جان هم لابد پاسخ خواهد داد حتما شیرین خانم٬ ولی لطفا بفرمایید چه جوری؟!

گفتم آخر از همه٬ یکی دیگر هم بگویم و «چه خبرا»ی امروز را تمام کنم. آقای خاتمی عزیز٬ داعش را در کنار صهیونیسم و نومحافظه‌کاران گذاشته و گفته که این‌ها صلاحیت نمایندگی ادیان خود را ندارند. با این حرف‌اش آقای خاتمی پذیرفته که اولا این‌ها ادیانی دارند٬ ثانیا این‌ها صلاحیت ندارند پس کی دارد؟ شما؟! ثالثا این‌ها را با هم سالاد فصل کردن چه معنایی دارد؟

تا شماره‌ی بعد خدا نگهدار.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر