چهارشنبه، شهریور ۲۶، ۱۳۹۳

ابراز وحشت پاسدار جعفري از ائتلاف بين المللي و سرنگوني بشاراسد

 
پاسدار جعفري سركرده سپاه پاسداران، نيز به صحنه تلويزيون رژيم آمد و وحشت زده از حملات هوايي آمريكا درسوريه گفت: واکنش ما به این موضوع قطعا در ابعاد سیاسی خواهد ولی به طور مستقیم سیاست دخالت نظامی و یا اقدام نظامی نداریم.
سركرده سپاه خامنه اي از سرنگوني حكومت بشار اسد ابراز نگراني كرد و گفت: هدف آمریکایی‌ها در سوریه تغییر نکرده و همان هدف ساقط کردن نظام و دولت حاکم بر سوریه را دارند و امروز تنها به ظاهر شعار مبارزه با تروریست‌ها را سر می‌دهند.

گوينده تلويزيون رژيم: فرمانده كل سپاه با اشاره به ائتلاف ساختگي ونمايشي واشنگتن مقابل داعش و اهداف پشت پرده ان تأكيد كرد آمريكا از حمله به سوريه پشيمان خواهد شد.
پاسدار جعفري: هدفي كه دشمن هم داره در ايجاد اين مشكل كه در سوريه به‌وجود آوردن خوب از بين بردن نظام فعلي حاكم بر سوريه است و چون دولت سوريه و مردم سوريه رو در جبهه مقاومت اسلامي و انقلاب اسلامي مي‌دانند اين براشون قابل‌تحمل نيست و هرگونه اقدامي كه بتونن اين رو تضعيف بكنن اين رو انجام مي‌دهند با اين هدف دارن كار مي‌كنند. 

پاسدار جعفري، با اذعان به سياست صدور تروريسم رژيم در عراق، سوريه و لبنان، گفت: عرصه ماموریتی نیروی قدس سپاه در خارج است، هم در حوزه انتقال فناوری و تجربیات و هم آموزشهای لازم را انجام می‌دهیم و هر مطالبه‌ای در هر جا به وجود آید، سپاه انجام می‌دهد.
خبرگزاري نيروي تروريستي قدس، تسنيم -25شهريور93

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر