شنبه، شهریور ۱۵، ۱۳۹۳

واکنش رسانه های تحت امر ولایت فقیه در قبال استقبال از آثار استاد عماد رام، هنرمند فقید ایران

12:14:20 PM 1393/6/14
عماد رام - کیهان
عماد رام - کیهان


کیهان، ارگان خامنه ای، و شماری دیگر از رسانه های تحت امر ولایت فقیه، در قبال استقبال از آثار استاد عماد رام ، هنرمند فقید و ارجمند مردم و مقاومت ایران، واکنشی جنون آمیز نشان داند.

به دنبال ممانعت رژیم از پخش قطعه یی از عماد رام و جلوگیری از برگزاری کنسرتی با آثار این هنرمند گرانقدر، کیهان آخوندی با غیظ بسیار و با فرهنگ رذیلانه رژیم نوشت: در پی انتشار خبری درباره اجرای قطعه موسیقی یک فرد منسوب به منافقین، از اجرای این قطعه جلوگیری شد. مدیر مرکز موسیقی ارشاد در این باره توضیح داد: یکی از گروه های موسیقی درخواست برپایی کنسرتی را داشته اند، نام این اثر را نیز در چارت برنامه خود درج کرده بودند...

ارگان ولی فقیه ارتجاع افزود: متأسفانه کمبود نظارت دقیق در وزارت ارشاد، تا آن جاست که گنجاندن آثار (این افراد) به اسم هنرمند در برنامه های موسیقایی و نمایشی، چندان دشوار به نظر نمی رسد!»

یک رسانه دیگر باند خامنه ای (بی باک) نیز با فرهنگ رذیلانه رژیم و تحت عنوان «باز اجرای آثار نوازنده منافقین در قلب تهران!»، با سوزوگداز، نوشت «قطار بی توجهیها و سوءمدیریت در نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایستگاه تالار وحدت رسید تا ما شاهد نمونه ای دیگر از خواب آلودگی یا خواب زدگی مسئولان دولتی باشیم»

این رسانه، حکومتی، سپس می نویسد: تالار وحدت در روزهای دوازدهم و سیزدهم شهریورماه میزبان گروه موسیقی.. است که بنا بر اعلام قبلی، بنا دارند آثار ”عماد رام“ ، را اجرا کنند. اما عماد رام کیست؟ وی نوازنده و خواننده ایرانی است که صراحتاً به حمله علیه نظام اسلامی، امام و بنیادهای اندیشه انقلابی اسلامی پرداخت و در سال ۱۳۷۳ بود که رسماً به عضویت مجاهدین خلق درآمد... .

رسانه باند خامنه ای در ادامه همین سوزنامه، می نویسد: عماد رام، پس از عملیات ”مرصاد“ که آن را ”فروغ جاویدان“ نامیده بودند به نوحه سرایی... پرداخت و ضدیت خود با (نظام) را بیش از پیش عیان کرد. و اکنون، در سال ۱۳۹۳ هجری شمسی، در قلب پایتخت جمهوری اسلامی ایران... آثار عماد رام که صراحتاً حامی و عضو این سازمان بوده است، بازخوانی می شود»!.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر