چهارشنبه، شهریور ۲۶، ۱۳۹۳

کمک رزمندگان سوریه به مردم شهرهای محاصره شده



2:02:57 PM 1393/6/26
کمک رزمندگان سوریه به مردم شهرهای محاصره شده
کمک رزمندگان سوریه به مردم شهرهای محاصره شده


انقلابیون برای کمک به شهروندان در مناطق آزاد شده به تأمین نیازهای آنها می‌پردازند. آنها پروژه‌های موفقی را برای تأمین این نیازها پیش بردند.
انقلابیون سوریه در نبود ارگانها و سازمانهای ارائه دهنده خدمات شهری، خود تلاش می‌کنند از بار مشکلات مردم کم کنند. آنها اقدام به بازگشایی نانواییها شهر ادلب و رفع اولیه‌ترین نیازهای مردم کرده‌اند.

مشکل کمبود مواد غذایی از جمله نان برای خانواده‌هایی که در شهرهای محاصره شده به‌سر می‌برند از اساسی‌ترین مشکلات است. هم‌اکنون صدها خانواده در این شهر آزاد شده به این نانوایی مراجعه و نان مصرفی خود را دریافت می‌کنند.

یکی از دست‌اندرکاران: مشکل تهیه نان از مشکلاتی بود که مدتها اهالی با آن روبه‌رو بودند، الحمدالله الآن دیگر با وجود این نانوایی این مشکل برطرف شده است.

این نانوایی هم‌اکنون نیاز بیش از 5هزار ساکن این شهر و خانواده‌هایی که به این‌جا پناه آورده‌اند تأمین می‌کند. رزمندگان تلاش می‌کنند با تأمین آرد این نانوایی در این شرایط بسیار دشوار به اهالی کمک کنند.

یکی از کارکنان: رژیم اسد سهیمه آرد ساکنان را نمی‌دهد این یعنی قیمت نان بالا می‌رود و کمیاب می‌شود، ما در این نانوایی به‌طور شبانه روزی کار می‌کنیم تا جوابگوی صدها خانواده سوری که در این شهر زندگی می‌کنند باشیم، این خانواده‌ها که آزادی خود را طلب کرده‌اند با مشکلات زیادی از سوی رژیم اسد روبه‌رو بوده‌اند.

این محل به‌وسیله مؤسسات خیریه که رزمندگان در این شهر دایر کرده‌اند، اداره می‌شود، هم‌اکنون بیش از 20محل در اطراف منطقه جبل الزاویه و مناطق آزاد شده به ارائه خدمات به ساکنان مشغول هستند.

یکی از مسئولان: ما سعی کردیم مشکل کمبود نان را که مشکلی فراگیر شده بود را حل کنیم. با وضعیت موجود این کار از مهمترین کارهایی بود که بایستی انجام می‌شد. الحمد الله این طرح در شمال و در تمامی روستاهایی که تا حلب و حما امتداد دارند و حدود دو میلیون شهروند را شامل می‌شود، پیش رفت. به لطف خدا الآن تمامی این مردم می‌توانند، نان را به ارزانترین قیمت و با کیفت بالا در اطراف منازلشان دریافت کنند.

رزمندگان علاوه بر تهیه نان، به تأمین آب آشامیدنی و باز سازی دکلها و مولدهای برق در مناطق آزاد شده نیز می‌پردازند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر