شنبه، شهریور ۲۹، ۱۳۹۳

درخواست رژیم ایران از آژانس‌های مسافربری درون‌شهری مهاباد برای گشت‌زنی‌های شبانه


میلادی: 2014-09-20 - خورشیدی: 1393/06/29 
کوردستان میدیا: رژیم اسلامی ایران از آژانس‌های مسافربری داخل شهری در مهاباد درخواست نموده است که در جهت گشت‌زنی‌های شبانه با نیروهای امنیتی همکاری کنند.

به گزارش وب‌سایت کردستان میدیا، رژیم ایران به آژانس‌های مسافربری اعلام نموده است که هر آژانس بایستی شبانه ٣ رانندەی خود را برای همکاری با نیروهای امنیتی و گشت‌زنی‌های شبانه معرفی نمایند.

یکی از شهروندان مطلع از این جریان طی گفتگویی با خبرنگار وب‌سایت کردستان میدیا، ضمن تاکید بر تهدیدآمیز بودن این درخواست، گفت: "رژیم ایران قصد دارد برای شناسایی افرادی که از آن‌ها به عنوان "مظنون" اسم برده است، از گشت‌زنی شبانه رانندگان تاکسی با ماشین‌های آژانس‌های مسافربری، استفاده نماید."

این شهروند کرد در ادامه افزود که "رانندگان از این درخواست رژیم ایران ابراز نارضایتی نموده و اعلام کردەاند که درخواست رژیم ایران را انجام نخواهند داد."

طبق گزارش دریافتی، رژیم ایران به مسئولین آژانس‌های مسافربری اعلام کردەاند که هر رانندەای نسبت به اجرای فرمان مذکور اقدام نکند، حق کار در آژانس‌از او سلب می‌شود.

در همین ارتباط رژیم اسلامی ایران هموارە از خطوط تاکسی در جهت تبلیغات مناسبت‌های رژیم از جمله، "دهەی فجر" و سالروز مرگ خمینی استفاده نموده است.

هر ساله در سالروز مرگ خمینی، رژیم اسلامی ایران در بیشتر شهرهای ایران، تاکیسرانان و ماشین‌های عمومی را وادار بە نصب پوستر مخصوص این روز کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر