یکشنبه، شهریور ۲۳، ۱۳۹۳

صفحه کلید ویدیو/انیمیشن برای آی‌فون!

به جای کلمات با انیمیشن‌های کوتاه صحبت کنید

صفحه کلید سفارشی با ویدیوهای چند ثانیه‌ای انیمیشن فورمت GIF با تنوع بالا و برای بیان احساسات و موضوعات مختلف با سیستم عامل iOS 8 می‌آید.
سیستم عامل iOS 8 درهای خود را بر روی صفحه کلیدهای سفارشی شخص ثالث گشوده است، بدین ترتیب صفحه کلید شخص ثالث روی صفحه اصلی آی‌فون و آی‌پد نصب شده و برای کار با آن، کاربر تنها با کلید «کره زمین» در گوشه پائین سمت چپ صفحه کلید خود از زبانی به زبان دیگری می‌رود. این یعنی این‌که به زودی و با ارائه iOS 8 شاهد انواعی از صفحه کلیدهای متنوع با کارکردهای مختلف و برای استفاده‌های مشخص خواهیم بود.
اگر شما هم از کسانی باشید که فکر می‌کنید یک تصویر می‌تواند کار ده‌ها جمله را انجام دهد باید گفت که یکی از قابل توجه‌ترین و شاید جالب‌ترین این صفحه کلیدها را شرکت PopKey قرار است ارائه دهد. صفحه کلیدی سرشار از ویدیو/انیمیشن‌های فورمت GIF و بدون کلمه که احساسات و خواسته‌های شما را با زبان انیمیشن برای طرف مقابلتان بیان می‌کند.

 به گزارش مشبل، این اپلیکیشن به طور پیش‌فرض با هزاران ویدیو/انیمیشن GIF ارائه می‌شود، اما کاربر همچنین قادر خواهد بود تا GIFهای مورد نظر خود را در فضای آن‌لاین مثلا گوگل با یک عمل ساده کپی و پیست در این برنامه استفاده کند. برای بیان یک منظور خاص با ویدیو/انیمیشن GIF شما هم می‌توانید هم فهرست تصاویر را نگاه کنید و هم با جستجوی کلمه کلیدی، (مثلا عصبانیت) انیمیشن متناسب آن را پیدا کنید.
برای فرستادن GIF انتخابی، روی آن کلیک کرده و انگشت خود را برای چند ثانیه نگه دارید تا ویدیو کپی شود و سپس در کادر پیامک انگشت خود را مجددا چند ثانیه نگه دارید تا ویدیوی انتخابی آنجا چسپانده شود و سپس دکمه ارسال را بزنید. در وب‌سایت معرفی این اپلیکیشن جدید ویدیوی کوتاهی درباره شیوه عملکرد این اپلیکیشن وجود دارد.
هرچند اپل iOS 8 را روز چهارشنبه ١٧ سپتامبر(۲۶ شهریور) منتشر و در دسترس کاربران قرار خواهد داد، اما هنوز زمان مشخصی برای انتشار این اپلیکیشن و قیمت آن اعلام نشده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر