سه‌شنبه، شهریور ۲۵، ۱۳۹۳

* انتقاد از خرید و فروش موادمخدر در زندان‌ها * سد لار و لتیان خشک شدند







عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، از خرید و فروش موادمخدر در زندان‌ها انتقاد کرد و گفت: به نظر می‌رسد جایی از کار ایراد دارد به طوری‌که در برخی موارد نگهبانان و سربازان نیز با زندانیان همکاری‌ داشته و خرید و فروش مواد در داخل زندان صورت می‌گیرد.



احمد شوهانی در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت،‌ با انتقاد از افزایش مصرف روان‌گردان‌ها در کشور، افزود: امروزه آماری که در مورد مصرف این مواد در کشور منتشر می‌شود با واقعیت هم‌خوانی ندارد زیرا وضعیت بسیار هشداردهنده‌تر از آن است که اعلام می‌شود.

شوهانی با انتقاد از اینکه مواد مخدر در زندان‌ها نیز به طور جدی ورود یافته است،‌ افزود: امروزه علاوه بر آنکه بخش اعظمی از زندانیان،‌ افرادی هستند که به نوعی با موادمخدر درگیر بوده‌اند، شاهد آن هستیم که این مواد با سهولت بین زندانیان توزیع می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، گفت:‌ حال جای سوال است که چگونه این مواد به دست زندانیان می‌رسد؟ از سویی دیگر در برخی موارد نگهبانان و سربازان نیز با زندانیان همکاری‌ داشته و خرید و فروش این مواد در داخل زندان صورت می‌گیرد که در این شرایط مشخص است جایی از کار آلوده است.

سد لار و لتیان خشک شدند

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از خشک شدن سد لار و لتیان در منطقه شرق تهران در پی افزایش میزان مصرف خبر داد و اعلام کرد: با وضعیت پیش آمده احتمال قطعی آب مناطق شرق تهران قوت گرفت.

حمید رضا جانباز در گفت وگو با میزان، از قطع آب ٣٠۵٧ مشترک پرمصرف خبر داد و اعلام کرد: با پایان یافتن مهلت یک‌ماهه این شرکت برای اصلاح رفتار مصرف این مشترکان آب به مدت ٧ ساعت در روز برای آن دسته از مشترکانی است که بیش از ۵٠ متر مکعب آب در یک دوره مصرف می‌کنند قطع خواهد شد.

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در ادامه با بیان این که متوسط مصرف آب در کشور باید 22 مترمکعب در ماه باشد اعلام کرد: در حال حاضر مشترکان پر مصرف ماهیانه 53 متر مکعب آب مصرف می کنند.


[تاريخ مطلب: بيست و پنجم شهريور ۱۳۹۳ برابر با شانزدهم سپتامبر ۲۰۱۴]پیک ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر