جمعه، شهریور ۲۱، ۱۳۹۳

غلط کردم گوییهای سردمداران نظام از ادعاهای سخیف ولی فقیه

3:54:01 PM 1393/6/21
آخوند حسن روحانی - علی لاریجانی
آخوند حسن روحانی - علی لاریجانی
خامنه ای روز 13شهریور 93 در دیدار با اعضای خبرگان، با گزافه گویی های سخیف، از ضروت بازنگری در موقعیت و جایگاه رژیم در جهان دم زد و گفت نظام می بایست خودش را برای ایفای نقش در ”پدید آوردن نظم جدید“ آماده بکند.
خامنه ای ضمن اعتراف ضمنی به شکست و فضیحت در داخل کشور گفت: ”توجه بکنیم که ظرفیتهای ما و توانایی های ما، فقط آن چیزهایی نیست که ما در داخل داریم؛ ما در بیرون کشور هم ظرفیتهای مهمی داریم؛ طرفدارانی داریم، عمق راهبردی داریم؛ در منطقه، در کشور؛ بعضی به خاطر اسلام، بعضی به خاطر زبان، بعضی به خاطر مذهب شیعه؛ اینها عمق راهبردی کشور هستند؛ اینها جزو توانایی های ما هستند؛ از همه ی این توانایی ها باید استفاده کنیم. فقط هم در منطقه نیست، ما در آمریکای لاتین عمق راهبردی داریم، در قسمتهای مهمی از آسیا عمق راهبردی داریم، امکانات استفاده داریم؛ از اینها بایستی استفاده کنیم، اینها کشور را قوی خواهد کرد».
به رغم ادعای ولی فقیه در زمینه عمق استراتژیک، اکنون که قرار است 40کشور در مورد مسایل منقطه ای و مبارزه با گروه تبهکار داعش کنفرانسی تشکیل بدهند، رژیم را به این کنفرانس راه نداده اند.
انزوای رژیم و طرد او در مورد مسایل منطقه یی چنان است که آملی لاریجانی سردژخیم قوه قضاییه رژیم از انزوای منطقه یی و بین المللی رژیم سوز و گداز کرده است.
خبرگزاری حکومتی ایسنا (19شهریور) حرفهای او را چنین انعکاس داده است:“ آملی لاریجانی با اشاره به ائتلاف 40 کشور برای مبارزه با داعش گفت: وزارت امور خارجه آمریکا با پررویی اعلام می کند که ایران جزء این کشورها نیست. ما به این افتخار می کنیم! ”.
از سوی دیگر، علی لاریجانی رئیس مجلس رژیم نیز در پاسخ به سخنان کیسینجر وزیر خارجه پیشین آمریکا که در مورد احتمال همکاری آمریکا با رژیم علیه داعش گفته بود «من رژیم ایران را مشکل بزرگتری از داعش می بینیم به دلیل این که ایران جاپای قویتری در خاورمیانه دارد و فرصت بیشتری برای تشکیل یک امپراتوری دارد“ ، از موضعی به کلی مخالف با مواضع ولی فقیه مدعی شد که تفکر رژیم تفکر ضدامپراتوری است.
روزنامه ابتکار وابسته به باند رفسنجانی- روحانی تحت عنوان ” انقلاب اسلامی ضدامپراتوری است “ به نقل از لاریجانی نوشت: «این از همان شیطنتهایی است که از فردی طرفدار رژیم صهیونیستی برمی آید. دکتر لاریجانی با بیان این که چه دلیلی دارد که ایران دنبال امپراتوری باشد، گفت: تفکر انقلاب اسلامی تفکر ضدامپراتوری است“.
رئیس مجلس رژیم سپس پا از این هم فراتر گذاشته و می افزاید: ”ایران نه در حوزه خلیج فارس و نه در خاورمیانه در پی ایجاد دست نشانده نیست، بلکه تنها در پی ایجاد برادری و بیداری امت اسلامی است“ (ابتکار19شهریور)
عقب نشینی رئیس مجلس رژیم وانکار خواب و خیال امپراتوری و تأکید بر عدم دخالت در حوزه خلیج فارس و خاورمیانه در حالی است که خامنه ای بر عمق راهبردی رژیم در منطقه تأکید می کند که دقیقاً منظورش همان صدور ارتجاع و تروریسم و احیای خلافت در کشورهای مسلمان است که خمینی آرزوی آن را به گور برد. به همین دلیل است که رژیم آخوندی در منطقه از حکومت خونریز اسد با تمام قوا حمایت می کند و تا روز آخر از مالکی در عراق حمایت کرد.
خامنه ای در دیدارش با خبرگان ادعای نظم نوین جهانی کرد که نیازی به گفتن ندارد که در این نظم وهمی هم قدرت مسلط جهان رژیم آخوندی است. آخوند روحانی در قزاقستان رودرروی خامنه ای و اظهارات او در مورد نظم نوین جهانی گفت: ”باید نه تنها با جهان آشتی کرد بلکه جهان را آشتی داد“.
از سوی دیگر، ولی فقیه به طور معمول به فرهنگ غرب تحت عنوان فرهنگ فاسد می تازد و آن را نفی می کند و به به طور مکرر به ایادی رژیم هشدار می دهد که مواظب نفوذ فرهنگی باشند، اما روحانی رودرروی مواضع خامنه ای گفت: ”علم، شرق و غرب ندارد. ما می توانیم نه فقط انرژی های مادی مانند نفت و گاز و برق و آب را منتقل کنیم بلکه می توانیم علم و فلسفه و فرهنگ و هنر را از شرق به غرب و غرب به شرق منتقل کنیم“.
آخوند حسن روحانی ضمن اظهار علاقه به تمدن و پیشرفت غرب، با دهن کجی به مدیریت نظم نوین مورد ادعای ”مقام عظمای ولایت“ آشکارا رژیم را قرون وسطایی می خواند و می گوید: ”غرب را از قرون وسطی رهانیدیم اما خود به قرون وسطی رفتیم“ (ابتکار16شهریور 93)
ملاحظه می شود که هنوز مرکب حرفها و ادعاهای خامنه ای در مورد نظم نوین جهانی و عمق راهبردی نظام خشک نشده دو تن از سران رژیم حرفهای او را پنبه می کنند و از مواضع پوشالی او دوری می جویند و موضعی به کلی خلاف موضع ولی فقیه می گیرند.
مواضع ضد و نقیض سران رژیم در این روزها دقیقاً نشانه در هم ریختگی و از هم گسیختگی رژیم است. ولی فقیه می خواهد با ضرب این سیلی ها و ادعاهای مضحک، صورت رژیم را سرخ و وضعیت را مطلوب جلوه دهد، اما وحشت از هزینه بین المللی این ادعاهای سخیف باعث می شود که سایر مهره های رژیم نغمه دیگری سر کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر