جمعه، شهریور ۲۱، ۱۳۹۳

درگیریها ی جوانان با ماموران سرکوبگرانتظامی واعتراضات گسترده مردمی

4:56:01 AM 1393/6/21
درگیری جوانان کرج با بسیجیان مزدور
درگیری جوانان کرج با بسیجیان مزدور


تعدادی از جوانان کرج در مقابل مسجد جامع این شهر واقع در ابتدای خیابان چالوس روز چهارشنبه19شهریور با بسیجیان مزدور که مزاحم آنها شده و اقدام به تفتیش خودرو آنها کردند، درگیر شدند. جوانان پس از این درگیری صحنه را ترک کردند.
 
 
 
کارگران شرکت «پارس گرما» واقع در شهرک صنعتی کاسپین در قزوین روز سه شنبه 18شهریور در اعتراض به پرداخت نشدن 2ماه حقوق عقب افتاده در مقابل دفتر این شرکت تجمع کردند و خواستار پرداخت مطالباتشان شدند.
 

یک هموطن کارتن خواب در تهران مأمور سرکوبگر نیروی انتظامی را نقش بر زمین کرد. روز چهارشنبه 19شهریور در زیر پل صدر، زمانی که مأموران سرکوبگر مزاحم یک کارتن خواب شدند و او را با لگد بیدار کردند، این هموطن محروم با آنها درگیر شد و با ضربه یی به صورت مأمور انتظامی او را نقش برزمین و راهی بیمارستان کرد.
 
 
 
کارگران شرکت نساجی مازندران در شهرکرد روز چهارشنبه19شهریور در اعتراض به واریز نشدن 3ماه حقوق عقب افتاده تجمع و تحصن کردند.
کارگران اعلام کردند تا زمانیکه حقوق عقب افتاده پرداخت نشود به تحصن خود ادامه خواهند داد.
 
 ساکنان محله ستار در منطقه خوراسگان اصفهان روز چهارشنبه 19شهریور برای نداشتن یک مرکز درمانی در این منطقه تجمع اعتراض برپاکردند

روز سه شنبه 18شهریور نیز عده یی از ساکنان منطقه خوراسگان اصفهان در اعتراض به نداشتن مرکز درمانی تجمع کردند. تیر ماه امسال به علت تصادف در منطقه خوراسگان و نبودن مرکز درمانی و اورژانس یک جوان جان باخت.
 
 
 
 
بنا به گزارش دريافتي تعدادي از جوانان كرج در مقابل مسجد جامع اين شهر واقع در ابتداي خيابان چالوس روز چهارشنبه19شهريور با بسيجيان مزدور كه مزاحم آنها شده و اقدام تفتيش خودرو آنها كردند، درگير شدند.
جوانها پس از اين درگيري صحنه را ترك كردند.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر