8:33:51 AM 1393/6/14
زندانی
سیاسی بهنام ابراهیم زاده روز پنجشنبه 13شهریور پس از 27روز پایداری و
مقاومت و اعتصاب غذا و در حالی که در چهارمین روز اعتصاب غذای خشک بود،
دژخیمان را وادار به تن دادن به خواسته خود کرد و پیروزمندانه به بند
زندانیان سیاسی منتقل گردید و به اعتصاب غذای خود پایان داد.
همزمان 8تن از اعضای خانواده زندانی سیاسی بهنام ابراهیم زاده که سومین روز اعتصاب غذای خود را می گذراندند، بعد از دریافت خبر انتقال بهنام به بند زندانیان سیاسی، اعتصاب غذای خود را خاتمه دادند و از تمامی کسانی که صدای مظلومیت بهنام و خانواده آنان را به گوش مردم دنیا رساندند تشکر کردند. | |||

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر