شنبه، اردیبهشت ۲۶، ۱۳۹۴

اخبار اعتصابات واعتراضات مردمی

تجمع اعتراضی رانندگان اتوبوس - آرشيو

اخبار - ايران - قيام و حركتهاي اعتراضى
تاريخ: PM 3:21:13 1394/2/26

تهران - سومین روز متوالی اعتصاب رانندگان اتوبوسهای تهران اصفهان




روز پنجشنبه 24اردیبهشت 94 رانندگان اتوبوسهای تهران -  اصفهان در ترمینال آزادی برای سومین روز پیاپی، برای افزایش ساعت کاری و تغییر نکردن دستمزدشان در سال جدید دست به اعتراض زدند. این اعتصاب از روز سه‌شنبه 22اردیبهشت شروع شده بود.
رانندگان اعتصابی می‌گفتند: به‌رغم نرخ تورم بالا قرار بوده که فقط 10 درصد به حقوق ما اضافه شود. ولی تا کنون این میزان هم اضافه نشده است.
رانندگان اعلام کردند که تا محقق نشدن خواسته‌شان از جابه‌جا کرد کردن مسافران خودداری خواهند کرد.
 

اهواز - تجمع کارگران لوله‌سازی خوزستان

کارگران لوله سازی خوزستان

کارگران لوله سازی خوزستان



کارگران لوله‌سازی خوزستان در اهواز عصر پنجشنبه 24 اردیبهشت 64 گفتند: ما 12ماه است حقوق نگرفته‌ایم، بیش از 400تن از همکارانمان به علت دادخواهی برای دریافت حقوق 6ماه گذشته اخراج شدند کسی به داد ما نرسید این در حالی است که کشتی به یمن رسید. کمکهای دولتی به جیبوتی و یمن رسید اما به ما کارگران که 12ماه است پولی دریافت نکرده‌ایم چیزی نرسید.
 
 

اخبار - ايران - دانشجويان
تاريخ: PM 3:21:13 1394/2/26

تفرش - تجمع اعتراضی دانشجویان دختر دانشگاه تفرش

دانشگاه تفرش - آرشیو

دانشگاه تفرش - آرشیو



دانشجویان دختر دانشگاه تفرش در اعتراض به اقدامات سرکوبگرانه مزدوران حراست در محوطه خوابگاه خودگردان این دانشگاه تجمع اعتراضی برپا کردند. در این تجمع که روز پنجشنبه 24اردیبهشت 94 برگزار شد دانشجویان معترض گفتند چون به اعتراض ما در مورد رفتار حراست و کمبودهای آموزشی و زیستی در خوابگاه توجه نشده است تا رسیدن به خواسته‌ای خود تجمع و اعتراض را انتخاب کردیم.
 
 

تاريخ: PM 3:21:13 1394/2/26

تبریز: جوانان خشمگین از سرکوب، بنرهای عکس حسن روحانی را در هم شکستند

تشنج در ورزشگاه تبریز

تشنج در ورزشگاه تبریز



بنا‌ به گزارشهای تکمیلی از تبریز، جمعه شب 25اردیبهشت 94، پس از بازی فوتبال بین تراکتورسازی تبریز و نفت تهران، که مردم خشمگین از فریب خبری، با سرکوبگری نیروی انتظامی مواجه شدند، ابتدا صندلیها و تجهیزات ورزشگاه را به آتش کشیده و درهم شکستند، سپس در مسیر خود تابلوها و بنرهای عکس منحوس آخوند حسن روحانی را پاره کرده و پایین کشیدند. این تصاویر به‌مناسبت حضور آخوند روحانی در خیابانها نصب شده بود.
 
 

اخبار - ايران - كارگران
تاريخ: PM 3:21:13 1394/2/26

تهران - دومین روز اعتراض بازنشستگان شهرداری منطقه ۱۲

شهرداری منطقه 12 تهران

شهرداری منطقه 12 تهران



کارگران بازنشسته شهرداری تهران روز پنجشنبه 24اردیبهشت 94 دومین روز اعتصاب خود را در برابر شهرداری منطقه 12 سپری کردند. این کارگران بین 8 تا 12ماه است که بعد از اعلام بازنشستگی‌شان توسط شهرداری، هیچ‌گونه وجهی بابت حقوق بازنشستگی دریافت نکرده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر