یکشنبه، خرداد ۱۰، ۱۳۹۴

#ایران# وخامت وضعیت جسمانی خالد حردانی



 
وخامت وضعیت جسمانی خالد حردانی
بام- خالد حردانی زندانی سیاسی زندان رجایی شهر شب گذشته به دلیل دردهای شدید در ناحیه شکم توسط همبندیانش با برنکارد به بهداری منتقل شد.
خبرگزاری بام، ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی، مسئولین بهداری پس از انتقال حردانی به بهداری با تزریق آمپول مسکن او را به سالن ۱۲ رجایی شهر ارجاع دادند؛ اما یک ساعت بعد دردهای این زندانی افزایش یافت، به صورتی که از درد به خود می پچید و مجددا به بهداری منتقل شد.
به دلیل وخامت اوضاع جسمانی خالد حردانی همبندیان وی تقاضای انتقال او را به بیمارستان خارج از زندان داشتند اما مسئولین درخواست را رد کرده و اعلام کردند تنها امکان بستری کردن او در بهداری وجود دارد.
گفتنی است اتاق هایی که زندانیان در آن بستری می شوند اتاقی است در بسته با امکانات بسیار محدود است و حتی در موارد بسیاری به بیمار اجازه استفاده از سرویس بهداشتی داده نمی شود. با این شرایط بیماران زندانی ترجیح میدهند به بند خود بازگردند چرا که حداقل امکانات روانی، و مراقبت در بند برایشان بیشتر فراهم است.
گفته می شود خالد حردانی همچنان با گذشت چند ساعت از وضعیت نامساعد جسمانی اش در تب و لرز شدید به سر میبرد.
لازم به ذکر است نامبرده مدت ها است از بیماریهای دستگاه گوارشی، قلب،کلیه و مشکلات ریوی رنج می برد و علیرغم تجویز پزشکان برای اعزام وی به خارج از زندان برای معاینات، سی تی اسکن، رادیولوژی و سونوگرافی مسئولین زندان همچنان از انتقال وی به بیمارستان جلوگیری می کنند.
از زمان تشدید امواج پارازیت، زندانیانی که از بیماری رنج می برند با مشکلات بسیاری مواجه شده و وضعیت جسمانی آنها رو به وخامت گذاشته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر