شنبه، خرداد ۰۹، ۱۳۹۴

#ایران# طنز....مجری سابق صدا و سیما: من صدای جمهوری اسلامی در لس‌آنجلس هستم!

ف.م.سخن

طنزخودنویس

هادی زنوزی اصل سپس افزود: مگه من مغز خر خوردم که کار خوب و پر درآمد م را در ایران که کارمندی دولت محترم جمهوری اسلامی در شرکت ملی صنایع پتروشیمی است ول کنم٬ بعد بیام این‌جا٬ واسه صنار سه شهی پول٬ تووی رادیوهای بیگانه برنامه اجرا کنم؟!...
به گزارش «بخش تجزیه و تحلیل اخبار» سایت خودنویس٬ هادی زنوزی اصل٬ مجری سابق صدا و سیما٬ که بنا به شایعاتی به امریکا پناهنده شده است٬ در توضیحاتی اظهار داشت٬ من هرگز به امریکای جنایتکار پناهنده نشده‌ام٬ و اگر در این جا گویندگی رادیو می‌کنم٬ به خاطر رساندن صدای جمهوری اسلامی به گوش ایرانی-امریکایی‌های فریب خورده است!
نامبرده٬ اظهار داشت: من همه‌ش سه دقیقه در برنامه‌ی «اتاق خبر؛ دور دنیا در ۶۰ دقیقه»ی رادیو ایران واقع در لس آنجلس خبر ورزشی خواندم٬ ببین ضد انقلاب خارج‌نشین چه الم شنگه‌ای به راه انداخته است!
وی سپس افزود: مگه من مغز خر خوردم که کار خوب و پر درآمد م را در ایران که کارمندی دولت محترم جمهوری اسلامی در شرکت ملی صنایع پتروشیمی است ول کنم٬ بعد بیام این‌جا٬ واسه صنار سه شهی پول٬ تووی رادیوهای بیگانه برنامه اجرا کنم؟!
او اظهار داشت: بنده با افتخار صدای جمهوری اسلامی را در امریکا پخش می‌کنم٬ و هرگز از خط قرمزهای چیزی که به آن اعتقاد دارم٬ عبور نمی‌نمایم!
وقتی از او سوال شد٬ منظورتان کدام خط قرمزهاست٬ نامبرده در حالی که حالت انسان‌های شگفت‌زده را به خود گرفته بود گفت: یعنی چی منظورم کدام خط قرمز هاست؟! مگه جمهوری اسلامی چند تا خط قرمز داره؟! یعنی تو به عنوان خبرنگار نمی‌دونی چی می‌گم؟! می‌خوای مثلا از من که خودم یه عمر این‌کاره بودم مچ بگیری؟!
خبرنگار «بخش تجزیه و تحلیل سایت خودنویس» پس از انکار این که قصدش مچ گرفتن از ایشان بوده است پرسید: پس منظورتان از این‌که می‌فرمایید شما در امریکا و ایران به فعالیت‌های تخصصی خودتان ادامه می‌دهید و هیچ‌گاه حاضر به همکاری با رسانه‌های سیاسی خارج از کشور نمی‌شوید و هیچ‌گاه نیز حاضر به همکاری با این‌گونه رسانه‌ها نخواهید شد چیست؟!
هادی زنوزی با تعجب در پاسخ به خبرنگار ما گفت: یعنی من همه‌ی اینا رو گفتم؟! عجب!... خب٬ حتما حاضر به همکاری نخواهم شد دیگه!
خبرنگار ما برای روشن‌تر شدن موضوع و کشف حقیقت سفر ایشان به امریکا پرسید: یعنی اگه چند روز دیگه برای مرخصی و عوض کردن آب و هوا و دریافت حقوق و حق بدی آب و هوا به ایران سفر کردید٬ و در ایام مرخصی‌تان٬ برای شبکه‌ی خبر صدا و سیما گویندگی فرمودید٬ حاضرید به اعوان و انصار ضد انقلاب خارج‌نشین٬ بد و بیراه بگویید؟ آیا این کار همکاری با رسانه‌های سیاسی داخل کشور نیست و چرا اگه اون -یعنی همکاری با رسانه‌های سیاسی خارج از کشور- بَدِه٬ این -یعنی همکاری با رسانه‌های سیاسی داخل کشور- بد نیست؟ آخه این چه جوریاست؟!
در این لحظه هادی زنوزی٬ مثل اغلب طرف‌داران حکومت اسلامی٬ به خاطر عبور خبرنگار ما از خط قرمزهای مورد اعتقاد او٬ یک چَکِ محکم درِ گوشِ خبرنگار این گزارش خواباند و بعد محل مصاحبه را ترک کرد!
اخبار تکمیلی را دیگه غلط کنم بخوام به اطلاع شما برسانم!
کد خبر: [خطاب به پرستار بخش مجروحین بیمارستان سن‌دیه‌گو] ببخشید میس! اون تلفن همراه منو می‌دید ببینم این شماره چیه؟ خیلی ممنون!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر