شنبه، خرداد ۰۹، ۱۳۹۴

#ایران# سراسیمگی رژیم از افشاگری جدید مقاومت ایران

تاريخ: AM 9:31:51 1394/3/9

سراسیمگی رژیم از افشاگری جدید مقاومت ایران


سایت واحد مرکزی خبر رژیم آخوندی- 7خرداد 94:
یک مقام آگاه در سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس خبر منتشر شده در خبرگزاری رویترز از مبدأ پاریس به‌نقل از مجاهدین را تکذیب کرد.
این مقام آگاه در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در پاریس همکاریهای هسته‌یی و موشکی ایران و کره شمالی را به‌شدت تکذیب کرد و گفت: این خبر بر پایه اطلاعات کاملاً غلط و دروغ‌پردازیهای این گروه منتشر شده و قابل پیش‌بینی است که با نزدیک شدن به موعد پایانی گفتگوهای هسته‌یی و افزایش امکان حصول توافق جامع این‌گونه خبرسازیهای جعلی نیز افزایش یابد.
وی همچنین انتشار این‌گونه اخبار دروغ را در رویترز زیر سؤال برد.
خبرگزاری سپاه پاسداران 7خرداد 93:
سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا: واشینگتن گزارش مجاهدین درباره برنامه هسته‌یی ایران را جدی می‌گیرد.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جف راتکی»، سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا در کنفرانس خبری روز پنجشنبه می‌گوید «وندی شرمن»، معاون وزیر خارجه آمریکا پس از کنار رفتن از سمتش تیمی متشکل از کارشناسان با مأموریت نظارت بر اجرای توافق هسته‌یی احتمالی با ایران تشکیل خواهد داد.
سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا در بخش دیگری از این کنفرانس خبری درباره ادعاهای امروز مجاهدین درباره همکاریهای هسته‌یی ایران و کره شمالی گفت: «این گزارش‌ها را جدی می‌گیریم».
«راتکی» اضافه کرد واشینگتن در حال بررسی این گزارش است، اما هنوز نمی‌تواند صحت آن را رد یا تأیید کند. سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا همچنین در پاسخ به یک سؤال درباره این‌که گزارش‌های همکاریهای هسته‌یی ایران و کره شمالی از قبل هم وجود داشته‌اند، گفت: «من نمی‌گویم آنها بی‌پایه هستند. این ادعاها مهم هستند و ما داریم آن را بررسی می‌کنیم».
گروه مجاهدین امروز با برگزاری یک کنفرانس خبری مدعی شده بود یک هیأت نظامی کره شمالی، متخصص در ساخت کلاهک اتمی از ساختگاههای (Site) نظامی ایران بازدید کرده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر