یکشنبه، خرداد ۱۰، ۱۳۹۴

#ایران# نیویورک تایمز: گزارشی نگران‌کننده درباره رژیم ایران و کره شمالی

تاريخ: AM 6:25:38 1394/3/10

افشاگری اتمی مقاومت ایران



نیویورک تایمز: گزارشی نگران‌کننده درباره رژیم ایران و کره شمالی که اگر درست باشد لزوماً هر گونه توافق هسته‌یی را منفجر خواهد کرد.
روزنامه نیویورک تایمز - 28 مه 2015: در حالی‌که ضرب‌الاجل 30ژوئن برای یک توافق هسته‌یی با (رژیم) ایران نزدیک می‌شود، اخباری ظاهر شده که می‌گوید کارشناسان هسته‌یی و موشکی کره شمالی ممکن است از یک سایت نظامی در ماه گذشته در نزدیکی تهران دیدار کرده‌ باشند.
اگر گزارش گروه مقاومت ایران که رویتر آن را نقل کرده درست باشد، زمان به‌سختی می‌تواند بدتر از این باشد، چرا که اکنون (رژیم) ایران می‌باید بیشترین تلاش خود را نشان‌دادن حسن‌نیت به جامعه بین‌المللی به‌عمل آورد، نه این‌که روابطش با کشوری نمایان شود که دارای برنامه فعال سلاحهای اتمی و دارای سابقه‌یی از رفتار تهدیدآمیز است
اینگونه همکاری (بین رژیم ایران و کره شمالی) نادرستی اصرار حکومت تهران را مبنی بر اینکه به‌دنبال سلاح هسته‌یی نیست، نشان خواهد داد و لزوماً هر گونه توافق هسته‌یی را منفجر خواهد کرد. حتی اگر یک توافق هسته‌یی هم به‌دست آید، قدرتهای بزرگ باید با هوشیاری مراقبت کنند تا مطمئن شوند که (رژیم) ایران از توسعه فن‌آوری که می‌تواند آن‌را قادر به تولید یک بمب بکند، به خرید بمب از کره شمالی تغییر جهت ندهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر