یکشنبه، اردیبهشت ۲۰، ۱۳۹۴

پايان يكه تازى خامنه اى


"خامنه اى ايران راويرانستان مى خواهد"
يك روى سكه واقعيتهاى تلخ ايران چنين است،
معلمين بدليل، تبعيض، فقر و نارضايتى هاى عميق اجتماعى و آموزشى، هر روز در خيابانها در حال اعتصاب هستند و تا كنون به هيچ يك از خواسته هاى آنان ترتيب اثر داده نشده است. خط فقر سه ميليون تومان است اما پايه حقوق كارگران ٧١٢ هزار تومان است، نود و هفت در صد كارگران قرار دادى هستند، و هزاران كارگر از كار اخراج شده اند، بسيارى از آنها هنوز حقوق معوقه
چندين ماه قبل خود را دريافت نكرده اند و به همين دليل هر روز در اعتصاب و اعتراضات مداوم هستند. بيش از يازده ميليون جوان تحصيل كرده از زن و مرد در كشور بيكار هستند، هشتاد در صد هموطنان ما در مرز خط فقر، زير خط فقر و يا در فقر مطلق بسر مى برند،و فاجعه بار اينكه پانزده هزار تن از بانوان كشور به كارتن خواب بدل شده اند.
آمار طلاق، تن فروشى، خود كشى، اعتياد،خشونت هاى گوناگون، دزدى و سرقت، و ساير ناهنجارى هاى اجتماعى ناشى از بيكارى و گرانى و فقر هر روز افزايش يافته و گريبان جامعه را رها نمى كند و همه اينها در حالى رخ مى دهد كه با اختلاس ها و فساد هاى مالى سه هزار ميلياردى و مبالغ هنگفت ديگر در جاى جاى كشور و فرار هاى مالياتى هزاران ميلياردى، و معوقات بانكى چند صد هزار ميلياردى توسط رانت خواران نظامى، امنيتى و انتظامى و دلواپسان قدرت و اعتداليون، ثروت آنها سر به فلك كشيده است.
روى ديگر سكه اما اين است
هر روز بر دامنه تجاوزات رژيم غير قانونى جمهورى اسلامى زير فرمان ولايت فقيه در منطقه افزايش يافته و
هزينه هاى مادى و انسانى بر ملتهاى ايران و منطقه تحميل مى شود، بگونه اى كه تنها يك قلم از كمكهاى خامنه اى به بشار اسد براى كشتن ٣٠٠ هزار تن از شهروندان سورى يك ميليارد دلار است، اين پول معادل ٣٤٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ ميليارد تومان سه هزار و چهارصد ميليارد تومان است كه اگر براى مردم ايران هزينه ميشد بخش بزرگى از بيكارى و فقر از جامعه رخت بر مى بست، تاكيد مى شود، اين فقط يك قلم از اين گونه هزينه هاست.
دخالتهاى غير قانونى رژيم در يمن نيز بجايى رسده است كه دولت عربستان ناگزير شد براى پيشگيرى 
از گسترش خشونت و بنياد گرايى شيعى به آن كشور فقير حمله ور شود و هر روز زنان و كودكان بيگناه بيشمارى را به خاك و خون بكشاند.سياست ماجراجويانه و داعشى رژيم به همين جا ختم نشده و با توقيف كشتى تجارى با پرچم آمريكا بر سياست جنگ افروزى دامن مى زند.
در حاليكه رژيم خشونت طلب جمهورى اسلامى بدليل بن بستهاى اقتصادى و سياسى مجبور شده است پاى مذاكره با آمريكا و اروپا بنشيند تا شايد با تسليم نامه هسته اى بتواند خود را از بحران درونى كه در آن دست و پا مى زند نجات دهد،در يك اقدام و بازى عجيب از ماموران هسته اى اش مى خواهدميز مذاكره را ترك و كار را به نظاميان بسپارند، رژيم با اتخاذ سياست دوگانه، بازى با آتش را شوخى فرض مى كند.
اما هر دو روى سكه نشانگر اين واقعيت است كه جمهورى اسلامى در چنگال سرنوشت ناشى از نظامى گرى، تجاوز، سركوب، فساد و رانت خوارى گرفتار آمده و دوران يكه تازى خامنه اى بپايان مى رسد، او بسيار علاقمند است با جنگ افروزى منطقه اى و با فرافكنى بحرانهاى درونى خود به منطقه، ايران را به ويرانستان تبديل كند.
خامنه اى و نيروهاى سركوبگر نظامى، انتظامى و امنيتيش كه بهانه اى براى سركوب جنبشهاى مدنى، معلمان، كارگران، دانشجويان و پشتيبانان محيط زيست و مدافعين حقوق حيوانات ندارند، بسيار مشتاق هستند تا شورشهاى كور خيابانى بهانه بدست آنان داده و براى بكار انداختن ماشين سركوب انگيزه ايجاد كنند.
به هوش باشيم و با شركت در جنبشهاى اجتماعى دموكراتيك و مدنى مسير رهايى را هموار و با تاكيد بر خواسته هاى بنيادين، سرنوشت خود را در دست بگيريم. پرهيز از هيجانات سياسى و برخورد آگاهانه و مسئولانه با رويدادهاى اجتماعى شرط اساسى تقويت جنبش مدنى و نيفتادن در دام رژيم فريبكاراسلامى است.
حشمت طبرزدى زندان گوهر دشت(رجايى شهر )
٢٠ ارديبهشت ١٣٩٤ خوشيدى
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر