شاهین نجفی، خواننده و آهنگساز ایرانی در واکنش به تهدیدات در مورد منفجرکردن محل برگزاری کنسرت‌هایش گفته که تهدیدکنندگان می‌خواهند فضای «رعب و وحشت» ایجاد کنند.
شاهین نجفی، خواننده ایرانی مقیم آلمان از روز شنبه ۱۶ ماه مه / ۲۶ اردیبهشت تور اجراهایش در اروپا را آغاز خواهد کرد.
شاهین نجفی، امروز، چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت به کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران گفت که پلیس امنیت آلمان در حال بررسی قضیه است تا اجراها و برنامه‌های ما «به بهترین شکل برگزار شود.»
سایت تندروی «اباشهدا» چند روز پیش خواهان انفجار کنسرت شاهین نجفی شد و برای این کار ۵۰۰ میلیون تومان جایزه نیز تعیین کرده است.
این سایت همچنین آدرس ایمیلی را منتشر کرده تا داوطلبان انفجار کنسرت شاهین نجفی برای اطلاعات بیشتر با آن‌ها تماس بگیرند.
به گفته شاهین نجفی، اگر تهدیدکنندگان، احساس کنند تهدیدات‌شان تأثیرگذار بوده، «فشارهای خود را بر جامعه ایرانی خارج از کشور افزایش می‌دهند.»
سایت اباشهدا در حالی خبر فراخوان به بمب‌گذاری در کنسرت موسیقی شاهین نجفی را منتشر کرده که بر اساس قانون جرایم رایانه‌ای که مصادیق محتوای مجرمانه را در فضای مجازی توضیح داده، هرگونه «تهدید به بمب‌گذاری، تحریک یا اغوای مردم به جنگ و کشتار یکدیگر و تحریص و تشویق افراد و گروه‌ها به ارتکاب اعمالی علیه امنیت، حیثیت و منافع جمهوری اسلامی ایران در داخل یا خارج از کشور» جرم شناخته می‌شود.
شاهین نجفی، خواننده ایرانی مقیم آلمان از روز شنبه ۱۶ ماه مه / ۲۶ اردیبهشت تور اجراهایش در اروپا را آغاز خواهد کرد. او  در سال ۲۰۱۲ آهنگ جنجالی «نقی» را خواند، ترانه‌ای که به سبک رپ اوضاع اجتماعی و سیاسی ایران را مورد انتقاد قرار می‌داد. ترانه «نقی» پس از انتشار به‌ویژه در شبکه‌های اجتماعی همزمان با تشویق و انتقادهایی مواجه شد.

رادیو زمانه